Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 ge ta a vajs sitty:E de din tjej eller?? Då skulle inte jag sitta å såsa på det här forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Då skulle inte jag sitta å såsa på det här forumet hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Här kommer två bilder på carmen electra...eftersom du inte vet vem det är http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...d4/carmen57.jpg <----------CARMEN ELECTRA en till(fick göra lite ändringar på den först): http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...4/carmen092.JPG TÄNK DIG DEN UTAN SVARTA RUTOR......NU BLIR NU AVUNDSJUKA VA?? Boy, you ain't seen nothing yet!!! Själv har man ju ett program som tar fram användarnamn och lösenord... Har nu lösönord och bös till ca. 1000olika porrsajter... Trotts det har jag alldrig använt dom ifall man skulle få hem en satans räkning igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Boy, you ain't seen nothing yet!!! Själv har man ju ett program som tar fram användarnamn och lösenord... Har nu lösönord och bös till ca. 1000olika porrsajter... Trotts det har jag alldrig använt dom ifall man skulle få hem en satans räkning igen!!! igen?!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Boy, you ain't seen nothing yet!!! Själv har man ju ett program som tar fram användarnamn och lösenord... Har nu lösönord och bös till ca. 1000olika porrsajter... Trotts det har jag alldrig använt dom ifall man skulle få hem en satans räkning igen!!! Ha, ha, ha! Blev lite pinsamt va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jo, lite!!! Vad skulle jag säga när den kom då... Typ: www.vanliga.com........100:- www.sex.com..............300:- Nae farsan, det är sex stycken hamstrar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jo, lite!!! Vad skulle jag säga när den kom då... Typ: www.vanliga.com........100:- www.sex.com..............300:- Nae farsan, det är sex stycken hamstrar!! Jag skulle säga till farsan.....e du inte snäll visar jag den här räkningen för morsan....då drar hon nog slutsatser till din nackdel...haha...porrgubbe.... så ska dom tas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag skulle säga till farsan.....e du inte snäll visar jag den här räkningen för morsan....då drar hon nog slutsatser till din nackdel...haha...porrgubbe.... så ska dom tas Skulle inte tro det... Eftersom morsan o farsan hade varit i Turkiet i två veckor så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 ohh skit......snacka om Otur......du andvänder inte porrsajterna ju......eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts