AE_Dave Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Undrar bara ifall nån här lirar JOPS Själv tycker jag det är skitkul och att alla borde testa det (speciellt dom som gillat Battlefield spelen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 jag tycker det var helt kass, ingen känsla alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Undrar bara ifall nån här lirar JOPS Själv tycker jag det är skitkul och att alla borde testa det (speciellt dom som gillat Battlefield spelen) Jag testade de för att Luger/pani tyckte de va skiiit koolt o ballt o nästan bättre än bfv. MEn de va helt kasst. TYp lagg o allt. KOnstiga kontroller tyckte jag gick typ inte ställa om. o man måstre vara en gubba typ m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Jag testade de för att Luger/pani tyckte de va skiiit koolt o ballt o nästan bättre än bfv. MEn de va helt kasst. Men käft!! jag sa bara det eftersom det har fått så bra kritik, och när jag sa det, så hade jag inte ens laddat klart demot :"> EDIT:Och demot va inte ens kul :"> Redigerad 15 april, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ja tycker då det är kul, Gurgel: Du borde lära dig att titta efter i startmenyerna på spelen. där brukar det finnas "options" och inne i "options" så brukar det finnas en liten knapp som heter "controls", testa klicka på den, dessutom finns det också en knapp i huvudmenyn med "Player info" där ändrar du Klass/vapen etc, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ekligaste kontrollen någonsin i ett spel som ja har testat, Fysikmotorn är förmodligen bättre i mulle meck bygger bilar.... och grafiken va typ som ett spel ja hadde när ja va 10 ( 3 år sen ) Alla bilder man sätt har vart x-tremt snygga men spelet visade klara motsatsen BTW: operation flashpoint 4-ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ja kör joint operations det äger fett AKA-SSFH=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ja kör joint operations det äger fett AKA-SSFH=) Sluta ta upp gammla trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts