Jump to content

Joint Operations demot.

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Undrar bara ifall nån här lirar JOPS :rolleyes:

Själv tycker jag det är skitkul och att alla borde testa det (speciellt dom som gillat Battlefield spelen) :lol:

Jag testade de för att Luger/pani tyckte de va skiiit koolt o ballt o nästan bättre än bfv. MEn de va helt kasst.

TYp lagg o allt. KOnstiga kontroller tyckte jag gick typ inte ställa om. o man måstre vara en gubba typ m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag testade de för att Luger/pani  tyckte de va skiiit koolt o ballt o nästan bättre än bfv.  MEn de va helt kasst.

Men käft!! ;)

jag sa bara det eftersom det har fått så bra kritik, och när jag sa det, så hade jag inte ens laddat klart demot :">

EDIT:Och demot va inte ens kul :"> :rolleyes::lol:

Redigerad av Luger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tycker då det är kul,

Gurgel:

Du borde lära dig att titta efter i startmenyerna på spelen. där brukar det finnas

"options" och inne i "options" så brukar det finnas en liten knapp som heter "controls", testa klicka på den, dessutom finns det också en knapp i huvudmenyn med "Player info" där ändrar du Klass/vapen etc, :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ekligaste kontrollen någonsin i ett spel som ja har testat, Fysikmotorn är förmodligen bättre i mulle meck bygger bilar....

och grafiken va typ som ett spel ja hadde när ja va 10 ( 3 år sen )

Alla bilder man sätt har vart x-tremt snygga men spelet visade klara motsatsen

BTW: operation flashpoint 4-ever :rolleyes::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...