vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Vilken Tony? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Vilken Tony? Tony Cipriani. Mannen med händerna i fickorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Vet inte, jag hittade bara bilden i denna tidning CVG i en tidning affär i malmö, och jag tänkte att jag kunde ladda upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Detta är kartan över North Bay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Detta är bilden över Downtown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 och detta är Oakland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 nja.. vet inte om ajg ska tro på det. För att ger dom redan ut var alla vapen och grejer finns!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Du kan tro på vad du vill, jag hittade det i en tidning, och framför det bara till er så ni kan kolla på det. Jag är inte ens själv säker om det blir så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Undrar också varför Tony är där...Han fanns ju med i GTA3, killen som hade en morsa som hatade honom.. Men om kartan skulle vara sann, man kanske spelar som han i GTA:SA eller så dyker han bara upp igen i GTA:SA...Spekulationer, spekulationer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Undrar också varför Tony är där...Han fanns ju med i GTA3, killen som hade en morsa som hatade honom.. Men om kartan skulle vara sann, man kanske spelar som han i GTA:SA eller så dyker han bara upp igen i GTA:SA...Spekulationer, spekulationer... Det är ju inte bara Tony på bilden utan en yardie-medlem också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 öarna är ju på tok för små , hoppas det verkligen inte blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 För det första ser det där ut som en modifierad variant av Liberty City(Vilket bilderna på karaktärerna även bekräftar). För det andra är jag ganska säker på att Rockstar varken har gått ut med några bilder eller information överhuvudtaget. Men vem vet, det kan ju vara så att den är äkta. Vilket jag skulle tycka vore trist för den är ju ganska lik Liberty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) Detta är bilden över Downtown Jag tror den är fett falsk, kolla till vänster där är en bild som har varit med på sidor som säger att den bilden är falsk Edit: hemsidan till tidningen http://www.computerandvideogames.com Redigerad 1 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Ja kanske falsk, jag vet inte riktig jag har inte 100% säker källa som har bekräftat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Synd att du inte har scanner, eller har du det. För att man ser inte så bra... Ska försöka hitta tidningen här i Göteborg och lägga ut dem i hög kvalitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Ja kanske falsk, jag vet inte riktig jag har inte 100% säker källa som har bekräftat det. Läst tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Ja.. en av er frågade om man kunde scanna tidningen.. det kan jag nog fixa.. kollar med en kompis om han kan fixa åt mig.. eller i skolan.. oki. Jag har läst tidning.. men är själv inte riktigt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Dom bliderna är TOTAL FAKE! Lägg märke till bilden till vänster på North bay bilden...Den me spårvagnen! Den bilden har dom sagt är fake alltså är hela fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Ja.. en av er frågade om man kunde scanna tidningen.. det kan jag nog fixa.. kollar med en kompis om han kan fixa åt mig.. eller i skolan.. oki. Jag har läst tidning.. men är själv inte riktigt säker Och det råkar inte stå nånting om att det är CVG som gjort dom, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Störande om R* delar upp staden i öar nu igen! Fatta! Vi vill ha landskapsmiljöer med härliga vägar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts