Jacker Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 http://www.gta-sanandreas.com/images/fanmade/maps/thomas1.jpg Den är grym tycker jag, skulle va coolt om det va så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Inte särskilt likt San Fransisco. Var hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Har också sett den där, håller med om att det ser superhärligt ut! dock vill jag ha en 3:e ö också som i GTA3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 tror den är falsk. San Andreas airport ser ut som Vice citys bara att den är ut flyttad i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Hoppas kartan blir lite mer lik den i Mafia. Med möjlighet att köra ut en tur på landet. Mafia är faktiskt härligare än VC. Jag vill även se flera parker som Beville Park i GTA3. Redigerad 14 april, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Hoppas kartan blir lite mer lik den i Mafia. Med möjlighet att köra ut en tur på landet. Mafia är faktiskt härligare än VC. Jag vill även se flera parker som Beville Park i GTA3. Håller med, det äger ju att åka ut på landet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag fixar en egen karta sen... kommer bli bäst Jacker: Kartan ser exakt ut som Vice City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Tycker också den liknar vice city , memorial stadium är ju på samma ställe , flygplatsen också. Sen så tycker jag att det är för lite natur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 den är ju falsk man ser ju att den är gjord i paint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 den är ju falsk man ser ju att den är gjord i paint.. Det är meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hej.. jag har en bild på riktiga kartan över GTA: San Andreas.. fick med den i en speltidning.. ska fixa upp en bild.. när jag hinner... ev idag.. =P viktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 tror du själv att den e äkta... i så fal hade stått nåt om de här på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 fatta skönt å kunna köra ut på landet å göra uppdrag hos nån där.. haha vore as coolt för det är iaf coolt på mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jo det stämmer. att det jag hittade det i en tidning.. ska sätta upp den idag.. i kartan såg jag att man kunde simma i GTA: San Andreas. Och det finns jordbävning ibland osv. ska fixa det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jag bifogar dessa bilder nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 vad har det med SA att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jag lägger in nyheterna i Gtasajten istället oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Detta är kartan över San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Jag vet att dessa tre öar heter: 1. Oakland (längst till höger) 2. Downtown (mitten) 3. North Bay (till vänster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) Vad gör Tony där om jag får fråga? EDIT: Vad heter tidningen? Redigerad 1 maj, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts