darkjak Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag har just skapat ett forum på www.forums4free.com (samma företag som har skapat GTAsajtens forum), men jag har problem. De forum och kategorier som jag skapar funkar inte!!! vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag har just skapat ett forum på www.forums4free.com (samma företag som har skapat GTAsajtens forum), men jag har problem. De forum och kategorier som jag skapar funkar inte!!! vad ska jag göra??? Jasså är det här ett forums4free board? Har alltid trott något annat jag. Trodde det var Invision Network(Or whatever)som skapat invision power board. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jasså är det här ett forums4free board? Har alltid trott något annat jag. Trodde det var Invision Network(Or whatever)som skapat invision power board. dagens administratörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag kommer inte ens in på forums4free.com, så jag kan inte hjälpa dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 dagens administratörer ! Skaffa ett Invision-forum istället, tycker jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Japp! http://www.invisionfree.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 dagens administratörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Japp! http://www.invisionfree.com/ Eller utan reklam: http://www.invisionboard.com/ Kräver mysql och php, osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Adressen var www.forums4free.net, men det står invision längst upp på skärmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Adressen var www.forums4free.net, men det står invision längst upp på skärmen!!! du har nog förstått det hela lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Adressen var www.forums4free.net, men det står invision längst upp på skärmen!!! Så det blir automatiskt ett Invision Power Board bara för att din skärm heter Invision? ...Näe det där var lamt, sånt här trams får jag slut upp med! Fy skäms på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 kolla själva. Gå in på www.gta4gc.tk och gå in på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 kolla själva. Gå in på www.gta4gc.tk och gå in på forumet!!! du verkarha förstått alltihop helt fel, forums4free.com låter dig skapa ett forum, som sedan host:as på deras server. IPB är helt gratis och ladda hem. forums4free har inte gjort IPB, utan de host:ar bara ett IPB-forum åt dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Vad menar du med det??? Kan ni hjälpa mig till att få skiten till att funka eller inte!!! SÄG VAD JAG SKA GÖRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Vad menar du med det??? Kan ni hjälpa mig till att få skiten till att funka eller inte!!! SÄG VAD JAG SKA GÖRA!!! Han menar att forums4free bara hostar forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Han menar att forums4free bara hostar forum. forum-paketet i sig är skapat av Invision... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 forum-paketet i sig är skapat av Invision... Var det ett tillägg eller en rättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 SÄG VAD JAG SKA GÖRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Var det ett tillägg eller en rättning? tillägg darkjak: ingen aning, funkar det inte så har du antagligen fel, eller så är det något fel hos forums4free, du kan ju alltid pröva med att kontakta dem.... Redigerad 18 april, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Allting funkar nu.... Kolla in det på www.gta4gc.tk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts