Mobacko Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 jag har inga husdjur iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 hm...... hur skulle man inte veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 JAG HAR EN HUND. Jäkla Caps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag har bara objudna husdjur...kvalster och sån`t..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag har bara objudna husdjur...kvalster och sån`t..... Ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag har bara objudna husdjur...kvalster och sån`t..... Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag har bara objudna husdjur...kvalster och sån`t..... jag med. och spindlar (också objudna). vi hade en hund men den dog när jag var 2 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag har en katt som är nästan lika gammal som jag, vi skaffade henne när jag var liten och sen dess har vi alltid bott tillsammans. Nu börjar hon bli gammal tyvärr och hennes tid är snart förbi... Fast det kan ju ske under, såg en katt på TV förut som var 36 år gammal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Djur skräpar bara ner... Har inga... Men jag skulle inte tacka nej om jag fick en hund gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jag har en katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jag har en katt me han är gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag har en ute-kanin och ett par fiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag har en Hund!! Gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag har en ute-kanin och ett par fiskar Jag har också en kanin, fasst inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 3st katter här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hmm...2 hundar...1 katt....nyligen utflyttad papegoja(Som kunde svära)....han var cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 cool papegoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hmm...2 hundar...1 katt....nyligen utflyttad papegoja(Som kunde svära)....han var cool Utflyttad? Dog den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag har en hund ..... och föresten vad är det för mening me katt dom skiter endå i meniskor och springer bort i flera veckor.... nää hunden är meniskans bästa ven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Utflyttad? Dog den? Bor hos min syrra!...På nått litet ställe som heter Boxholm(Grebo är dock ännu mindre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts