Wild_hawk Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Hej jag håller på med en hemsida som är ganska så ful så jag undrar om någon skulle kunna göra den snyggare, har du lust att hjälpa till så ladda ner denna zip fil: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Hemsidan.zip Och börja gör hemsidan snyggare Färgerna ska va detsamma bara ändra så den blir snyggare utan att byta färger Lägg till mig på msn och skicka den nya förbättrade hemsidan! Edit: min msn patricka25@hotmail.com Redigerad 14 april, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hur menar du med snyggare? ska det vara mycket grafiskt, eller mer kod-skapad design? hur stor ska den vara (X - Y pixels)? ge lite mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hur menar du med snyggare? ska det vara mycket grafiskt, eller mer kod-skapad design? hur stor ska den vara (X - Y pixels)? ge lite mer info Med snyggare så menar jag snyggare, vill att någon ska göra så den blir snyggare helt enkelt, sen om det behövs koder för det eller grafik avgör den som gör den snyggare. Förstår inte riktigt vad du menar med storleken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Han menar till vilken upplösning sidan ska vara anpassad för (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 njae, jag menar hur stor den ska vara (relativ/absolut storlek), ska den täcka hela fönstret, eller ska den alltid vara lika stor, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 njae, jag menar hur stor den ska vara (relativ/absolut storlek), ska den täcka hela fönstret, eller ska den alltid vara lika stor, etc. Den ska ha samma storlek som den är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts