NiKe-eKiN Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hur får man så cool text på sin signatur vilket program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hur får man så cool text på sin signatur vilket program Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hur får man så många färger i texten inte bara en (jag har photoshop) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hur får man så många färger i texten inte bara en (jag har photoshop) man målar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 man målar.. använd paint shop pro 7. då kan du också skriva med en bild som texten ligger på (sämst förklarat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 använd paint shop pro 7. då kan du också skriva med en bild som texten ligger på (sämst förklarat). Det kan man ju såklart i ps också såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Det kan man ju såklart i ps också såklart. nu missuppfattade du antagligen . jag meanr så att man har en bild och sen så skriver man med en text som det är en annan bild bakom. EX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 det går i PS också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Och i Microsoft PowerPoint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 ja precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts