SuXx Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 SIMPSONS SIMPSONS SIMPSONS nää men rolig komedi o sport Många kasnke hatar sport och tycker att dokusåpor är roligare..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 men sluta klaga ingen tvingar er att titta på kanal 5?eller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Skönheten och odjuren .....är fa* lite ql tycker ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Många kasnke hatar sport och tycker att dokusåpor är roligare..? jag sa inte vad alla tycker , jag sa vad jag tycker ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 ja kanal5 e tråkigt jag kollar bara där om det går någon film annars inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Huh? Farmen är ju för f*n 1000 gånger tråkigare än Big Brother. Och missförstå mig rätt, jag hatar verkligen Big Brother! Men jag har fastnat för Farmen. :"> Jag är beroende. Nej, kanske inte riktigt, men man har ändå inget att göra den tiden. BIG BROTHER? Bättre än Farmen? Sug min r*v! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 jag har erhm, så att säga pirattv, en e grannskapet fixar det. Men ör ett tag sen försvann femman, men nu på morgonen e dne tillbaks :D:D har saknat Leno Jag måste erkänna att jag också har piratkort. Har 25 kanaler, Canal + osv. Jag skäms faktiskt och har dåligt samvete över det, men samtidigt så sparar man ju pengar. Iofs så är det ju mina föräldrars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Slutsnackat om piratkort! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts