Jump to content

8-Balls Bomb Shop :S

seal
 Share

Recommended Posts

Jag upptäckte bombshopen när jag körde sista kaufman-uppdraget. Den är där nere vid hamnen, men den kanske inte är öppen förrän detta sista uppdrag? :lol:

jag har ett sparat spel då alla uppdrag är klarade... Men jag kommer inte in i något garage... Vilken lucka ska man in i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här är en bild, den är tagen just nu, när jag har 99% (saknas bara ett endaste j*vla hopp), hoppas den guidar! :wub: Det är den andra porten från vänster, som du ser, är öppen. Där åker du in (om du nu kan det :lol: ), betalar en nätt summa, parkerar bombbilen på lämpligt ställe, går ur bilen och trycker från ett säkert avstånd på din remoteknapp, och bilen sprängs! :D

post-12-1081914993_thumb.jpg

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här är en bild, den är tagen just nu, när jag har 99% (saknas bara ett endaste j*vla hopp), hoppas den guidar! ;) Det är den andra porten från vänster, som du ser, är öppen. Där åker du in (om du nu kan det :rolleyes: ), betalar en nätt summa, parkerar bombbilen på lämpligt ställe, går ur bilen och trycker från ett säkert avstånd på din remoteknapp, och bilen sprängs! :lol:

Tack, jag kollade på fel garage!! ;) Det var bakom garaget som jag letade efter en öppen port på... OM du fattar :S ;)

Så nu hittade jag det ;)

EDIT: Väldigt vad lite skott du hade på snipern!! (:!!!:)

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hähä, jag har inte fuskat, om det var det du trodde - skaffa bara "lite" packages så har du det på hyman condo. gå upp, spara, gå upp spara, så har du snabbt fått ihop en hel del. Minigun:en till exempel, där har jag så mycket så att siffrorna inte räcker till - det finns inga siffror nedanför vapnet! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hähä, jag har inte fuskat, om det var det du trodde - skaffa bara "lite" packages så har du det på hyman condo. gå upp, spara, gå upp spara, så har du snabbt fått ihop en hel del. Minigun:en till exempel, där har jag så mycket så att siffrorna inte räcker till - det finns inga siffror nedanför vapnet! :)

Aha, var det så du gjorde :)

Nä jag orkar inte leta efter alla HP nu :S Jag hade 65 eller något förut men så krachade min sparfil och jag fick göra om allt (fick en fil så att jag inte behövde göra om ALLT) så nu har jag 2 HP, orkar inte samla :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor