seal Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Vart är den, när jag kollar på kartan jag får med så är den ju där nere i hamnen.. Men jag ser bara en massa garagedörrar som inte går att åka in i, vart ska man åka för att få en bomb i bilen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Jag upptäckte bombshopen när jag körde sista kaufman-uppdraget. Den är där nere vid hamnen, men den kanske inte är öppen förrän detta sista uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Jag upptäckte bombshopen när jag körde sista kaufman-uppdraget. Den är där nere vid hamnen, men den kanske inte är öppen förrän detta sista uppdrag? jag har ett sparat spel då alla uppdrag är klarade... Men jag kommer inte in i något garage... Vilken lucka ska man in i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr black Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 den som är öppen så klart det är en bomb som det står åtta på över garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 den som är öppen så klart det är en bomb som det står åtta på över garaget Bara det att jag inte ser den, är den där alla andra garage är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) här är en bild, den är tagen just nu, när jag har 99% (saknas bara ett endaste j*vla hopp), hoppas den guidar! Det är den andra porten från vänster, som du ser, är öppen. Där åker du in (om du nu kan det ), betalar en nätt summa, parkerar bombbilen på lämpligt ställe, går ur bilen och trycker från ett säkert avstånd på din remoteknapp, och bilen sprängs! Redigerad 14 april, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) här är en bild, den är tagen just nu, när jag har 99% (saknas bara ett endaste j*vla hopp), hoppas den guidar! Det är den andra porten från vänster, som du ser, är öppen. Där åker du in (om du nu kan det ), betalar en nätt summa, parkerar bombbilen på lämpligt ställe, går ur bilen och trycker från ett säkert avstånd på din remoteknapp, och bilen sprängs! Tack, jag kollade på fel garage!! Det var bakom garaget som jag letade efter en öppen port på... OM du fattar :S Så nu hittade jag det EDIT: Väldigt vad lite skott du hade på snipern!! (:!!! Redigerad 15 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 hähä, jag har inte fuskat, om det var det du trodde - skaffa bara "lite" packages så har du det på hyman condo. gå upp, spara, gå upp spara, så har du snabbt fått ihop en hel del. Minigun:en till exempel, där har jag så mycket så att siffrorna inte räcker till - det finns inga siffror nedanför vapnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 15 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 hähä, jag har inte fuskat, om det var det du trodde - skaffa bara "lite" packages så har du det på hyman condo. gå upp, spara, gå upp spara, så har du snabbt fått ihop en hel del. Minigun:en till exempel, där har jag så mycket så att siffrorna inte räcker till - det finns inga siffror nedanför vapnet! Aha, var det så du gjorde Nä jag orkar inte leta efter alla HP nu :S Jag hade 65 eller något förut men så krachade min sparfil och jag fick göra om allt (fick en fil så att jag inte behövde göra om ALLT) så nu har jag 2 HP, orkar inte samla :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts