GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 <-Ny tror f'n att den innehåller störigt matrial.. (:!!! Det är enliten del av ögat som inte rör sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Haha jo det var det som var det störiga matrialet!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Add3: tänk dig för innan du börjar använda bilder på över 700kb som avatarer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Hehe Yes Sir!! jag kollade bara hur det skulle se ut.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 hmm ska nog byta sart.. @ minigun -> din sign är klar: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nice! man får anstränga sig för att se att det står Minigun men ändå inte för man ser det direkt.. skummt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 hmm ska nog byta sart.. @ minigun -> din sign är klar: vad står det?(den lilla texten) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 vad står det?(den lilla texten) man ska antagligen inte se vad det står... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 man ska antagligen inte se vad det står... Nä det var liksom därför jag fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 vad står det?(den lilla texten) man ska inte se vad det dtår.. men det är bara lite info om ett M134 Gatling Machine Gun (7.62mm minigun).. det står: gun rate: Low 2,000 spm or High 4,000 spm (shots per minute) Length: 29.5 inches Weight: 35 lbs Effective Range: 1500m Major Components: rotor assembly six bolt assemblies six removable bolt tracks gun housing assembly rear gun support six barrels barrel clamp assembly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Ny signatur! gillar den sådär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) man ska inte se vad det dtår.. men det är bara lite info om ett M134 Gatling Machine Gun (7.62mm minigun).. det står: gun rate: Low 2,000 spm or High 4,000 spm (shots per minute) Length: 29.5 inches Weight: 35 lbs Effective Range: 1500m Major Components: rotor assembly six bolt assemblies six removable bolt tracks gun housing assembly rear gun support six barrels barrel clamp assembly ok då vet jag det fast det är ju egentligen ingen gatlinggun Redigerad 8 mars, 2004 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Ny signatur! gillar den sådär Riktigt snygg, faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 nu har jag förbättrat den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Hmm...jag är inte riiiiiktigt nöjd med min sig. Jag menar inte att du har gjort ett dåligt jobb fr34k, tvärtom, den är ganska snygg, men den är inte riktigt i min stil..men när du ändå har ansträngt dig och gjort den så måste jag väl ha kvar den ett tag till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Hur är din stil då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 GTA3 freak: Jag har aldrig blivit så rädd som för den här filmen i din signatur!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 GTA3 freak: Jag har aldrig blivit så rädd som för den här filmen i din signatur!!! Haha, inte ett dugg läskig ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 GTA3 freak: Jag har aldrig blivit så rädd som för den här filmen i din signatur!!! den är ju skön! först ser man en gubbe som går i en stad,sen händer nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts