Green_Goblin Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Ny(a) signature® jag har © Redigerad 8 februari, 2004 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 nej, det är jag som har copyright på @keepers rrls-tjänst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 nej, det är jag som har copyright på @keepers rrls-tjänst Jaja glömde de men jag har © på bilderna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Ny sig. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/cool.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 (redigerad) varför måste verkligen så många ha samma typsnitt i sina sigs? börjar tröttna :/ om du tål kritik, highlighta detta: inte så snygg enligt mig Redigerad 10 februari, 2004 av vigge89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 varför måste verkligen så många ha samma typsnitt i sina sigs? börjar tröttna :/ om du tål kritik, highlighta detta: inte så snygg enligt mig Håller med vigge89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 varför måste verkligen så många ha samma typsnitt i sina sigs? börjar tröttna :/ om du tål kritik, highlighta detta: inte så snygg enligt mig Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 mmm.. man börjar ju bli lite less den.. men min sign blev förjävla bra! jag har © såklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 (redigerad) varför måste verkligen så många ha samma typsnitt i sina sigs? börjar tröttna :/ om du tål kritik, highlighta detta: inte så snygg enligt mig Håller faktiskt med...tycker den är väldigt uttjatad..(även om jag använt den själv i en signatur, fast jag har aldrig använt den på Internet) Ojj, dags att byta min signatur nu kanske.. Redigerad 14 februari, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Vigge, kan man inte ha fler bilder i rrls på @kepper? Isåfall gör någon en snygg fet lol signature! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Green_Goblin: max för level 1 användare är 4... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Green_Goblin: max för level 1 användare är 4... Hur blir man moderator då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Hur blir man moderator då? det kan du fråga i @keeper-tråden, blir lite offtopic här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Nu har jag en ny avatar Coca-Cola flaska på typ herbiska eller dagwwwwsiysgaiska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Nu har jag en ny avatar Coca-Cola flaska på typ herbiska eller dagwwwwsiysgaiska Nej, byt tillbaks! :'( Byt, Byt, Byt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Nu har jag en ny avatar Coca-Cola flaska på typ herbiska eller dagwwwwsiysgaiska finemang.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Ny sig. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/cool.jpg fyfan vad jag ångrar att jag sa vad mitt teckensnitt hette Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Om dem vet vad den du har i signaturen heter så kommer de att använda den, själv vet jag Ba** * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Om dem vet vad den du har i signaturen heter så kommer de att använda den, själv vet jag Ba** * vissa vet ju redan om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 fyfan vad jag ångrar att jag sa vad mitt teckensnitt hette Hmm jag skulle vilaj ha det det e snyggt, men komemr itne använda det i nån signatur det har jag andra fonts till kan du PM:a mig med vad det heter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts