KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Signaturer? Du menar väl bilder eller avatarer? Bilder lägger man in på IMG-knappen när man skriver inlägg. Hur man lägger dom på internet finns Pixas Uppladdnings sida som finns till vänster när du skriver! nej han menar bild i singnaturen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Min fina bild har slutat att fungera, nån som kan ana varför? (asså signatur bilden som ska va under här) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Min fina bild har slutat att fungera, nån som kan ana varför? (asså signatur bilden som ska va under här) för att han som hade bilden har tagit bort den... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Men de va ju jag som hade den juh....? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Men de va ju jag som hade den juh....? nej... du hade ju bara en länk till den... men han som hade den på sin sajt har tagit bort den där ifrån... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Nej, nu får det vara nog med jul! Den gamla tomtesmilien "xmas" åker ut från min signatur och in kommer "music" den femte i serien klassiska smilies som jag har i signaturen! Alla jag haft från början till slut: och slutligen !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Börjar du om från början med crazy-smilien sen om några veckor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Börjar du om från början med crazy-smilien sen om några veckor? Det var inte så jag menade...Jag bara visade alla jag haft... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Det var inte så jag menade...Jag bara visade alla jag haft... Jag förstod det efter att jag postat men jag orkade inte ändra posten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 tycker ni att ja ska ha den här avataren som ja har nu eller ska ja ha katten igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 tycker ni att ja ska ha den här avataren som ja har nu eller ska ja ha katten igen? jag tycker inte att du ska ha nån egen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Checka min singn....vad tycks....???....först tittar Maul upp lite surt sen kommer Yoda med sin ljussabel och sist kommer kejsaren in i bilden!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Nice kombination. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag tycker inte att du ska ha nån egen... vadå inte nån egen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 tycker ni att ja ska ha den här avataren som ja har nu eller ska ja ha katten igen? jag tycker att du ska ha katten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 vadå inte nån egen? oj då... jag menar att jag tycker att han ska ha en egen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Nice kombination. Yup....finns 17 andra man kan välja på HÄR!!!.....checka in jul introt!!!(Det är coolt!!!)....vill ni ha såna coola figurer under mig välj spoof freebies....kolla även in den coola nedladningsbara kalendern för 2003....dessvärre börjar veckodagarna med Söndag enligt den tidräkningen!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Är det nån mer än Misterwhoopee som inte kan se min avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Fungerar den nu då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts