Everest Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Tycker den e ball.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Ska byta avatar, men jag vet inte till vad... Förlsag någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Ehh, vad föreställer den? Den föreställde Två ansikten. Ett på ena hållet och ett på det andra. Jag är faktisk ganska nöjd med den men nu har jag en DejaVu* inspirerad Avatar och signatur. Ett gammmmmmmmmmalt nintendo spel Så vad tycker ni om den nya..? Jag ska bara fixa glappet på hypnotiseringen. Redigerad 21 januari, 2004 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 ta den du har Topp3 så lånar jag den lite mörkare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Skit cool Foo skit jobbiga å kolla på bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 ''soon you whant rememer who you are'' ska det inte vara ''soon you whount rememer who you are''? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Won't tror jag... sen står det "secound" också. Ska vara second. *ÄDDIT* Står Rember... ska vara remember. *ÄDDIT IGEN* Står strang... ska vara strange. *ÄDDIT ÄNNU EN GÅNG* Okej, orka editera fler gånger. Hela texten är: You start to feel sleepy.. soon you want rember who you are. Suddenly you hear a strang voice that seems to be talking to you but you don't recognize it. You don't now where you live or what you are doing. In a short you will get into a secound dimension. Now, you're starting to feel a bit ill and you see something that looks like small rabbits. You are now totally gone....... forever. I korrekt engelska ska det vara: You start to feel sleepy.. soon you won't remember who you are. Suddenly you hear a strange voice that seems to be talking to you but you don't recognize it. You don't know where you live or what you are doing. In short (eller soon) you will get into a second (get into låter fel... nåja) dimension. Now, you're starting to feel a bit ill and you see something that looks like small rabbits. You are now totally gone....... forever. Redigerad 21 januari, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) oj.. glöm Redigerad 21 januari, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Nu ska jag bara hitta en ny sig... Vad sägs om den avataren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Nu ska jag bara hitta en ny sig... Vad sägs om den avataren? Hade inte Arman den förut? Redigerad 29 januari, 2004 av SuXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) Won't tror jag... sen står det "secound" också. Ska vara second. *ÄDDIT* Står Rember... ska vara remember. *ÄDDIT IGEN* Står strang... ska vara strange. *ÄDDIT ÄNNU EN GÅNG* Okej, orka editera fler gånger. Joo jag vet att det finns lite stav... eller snabbskrivningsfel. Så jag ska snart rätta till dem precis som med Avataren. Annars är jag väldigt nöjd med den. JA gtycker själv att det är skit grymt med såna här DU texter. Jag fick som sagt iden från DejaVu och Shadowgate. Ett litet uddrag ur spelet: You wake up but you can't remember who you are. You have a strange pain on your left shoulder and when you look into the mirror, again you can't remember where you are and what you're doing. EDIT: Så där jaa. inga stavfel... Redigerad 22 januari, 2004 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) Sådär ja.... Vad tycks? Jag tål kritik! Redigerad 22 januari, 2004 av Barracuda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Sådär ja.... Vad tycks? Jag tål kritik! Om du nu tål kritik....byt till en annan snyggare textstil. Annars var den snygg. Sen är det bara frågan om du har gjort bakgrunden själv..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Hade inte Arman den förut? Hade han? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) GLÖM DETTA Redigerad 22 januari, 2004 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 fattar inte varför du kopierade hans "citat/slogan"? och det verkar inte som om du gjort bakgrunden? texten & bakgrunden passar inte precis ihop.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 fattar inte varför du kopierade hans "citat/slogan"? och det verkar inte som om du gjort bakgrunden? texten & bakgrunden passar inte precis ihop.... Ok tar bort den. Och bakgrounden har inte jag gjort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 FFS han sa aldrig att du skulle ta bort den, och vad gjorde du ens själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 tycks om min nya Ava?? ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 cool.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts