Jump to content

The one and only....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 3,2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehh, vad föreställer den? :mellow:

Den föreställde Två ansikten. Ett på ena hållet och ett på det andra. Jag är faktisk ganska nöjd med den men nu har jag en DejaVu* inspirerad Avatar och signatur.

Ett gammmmmmmmmmalt nintendo spel <_<:huh:

Så vad tycker ni om den nya..?

Jag ska bara fixa glappet på hypnotiseringen.

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Won't tror jag... sen står det "secound" också. Ska vara second. ;P

*ÄDDIT*

Står Rember... ska vara remember. ;P

*ÄDDIT IGEN*

Står strang... ska vara strange. ;P

*ÄDDIT ÄNNU EN GÅNG*

Okej, orka editera fler gånger. ;)

Hela texten är: You start to feel sleepy.. soon you want rember who you are. Suddenly you hear a strang voice that seems to be talking to you but you don't recognize it. You don't now where you live or what you are doing. In a short you will get into a secound dimension. Now, you're starting to feel a bit ill and you see something that looks like small rabbits. You are now totally gone....... forever.

I korrekt engelska ska det vara: You start to feel sleepy.. soon you won't remember who you are. Suddenly you hear a strange voice that seems to be talking to you but you don't recognize it. You don't know where you live or what you are doing. In short (eller soon) you will get into a second (get into låter fel... nåja) dimension. Now, you're starting to feel a bit ill and you see something that looks like small rabbits. You are now totally gone....... forever.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Won't tror jag... sen står det "secound" också. Ska vara second. ;P

*ÄDDIT*

Står Rember... ska vara remember. ;P

*ÄDDIT IGEN*

Står strang... ska vara strange. ;P

*ÄDDIT ÄNNU EN GÅNG*

Okej, orka editera fler gånger. ;)

Joo jag vet att det finns lite stav... eller snabbskrivningsfel. Så jag ska snart rätta till dem precis som med Avataren. Annars är jag väldigt nöjd med den.

JA gtycker själv att det är skit grymt med såna här DU texter.

Jag fick som sagt iden från DejaVu och Shadowgate.

Ett litet uddrag ur spelet:

You wake up but you can't remember who you are. You have a strange pain on your left shoulder and when you look into the mirror, again you can't remember where you are and what you're doing.

EDIT: Så där jaa. inga stavfel...

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...