SuXx Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 hmm, man kanske bör byta avatar (:!!! nej inte, den där är ball. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 nej inte, den där är ball. hehe, men jag menar tomteluvan (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 hehe, men jag menar tomteluvan (:!!! Kanske det julen är ju slut :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 hehe, men jag menar tomteluvan (:!!! ok det kasnke du ska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Min nya sign(ful): Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 tycks om min nya då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 tycks om min nya då? Skitsnygg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 skit snygg skribb... fast ja vet inteo m ja är ensma om detta.... fast..ja ser väldig många av dina sig's... och dom är skit grymam ja kan inte neka... men ja tycker Signaturer ska vara mer personliga.. lr lkisom inte typ 10 som ser på sätt å vis lika ut... då är den liksom inte egen.. Men skit snyggt...det tycker ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 tycks om min nya då? Måste bara säga den är äcklig SNYGG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Tycker inte jag...tycker den är ball.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 skit snygg skribb... fast ja vet inteo m ja är ensma om detta.... fast..ja ser väldig många av dina sig's... och dom är skit grymam ja kan inte neka... men ja tycker Signaturer ska vara mer personliga.. lr lkisom inte typ 10 som ser på sätt å vis lika ut... då är den liksom inte egen.. Men skit snyggt...det tycker ja tack alla! men vad menar du med "men ja tycker Signaturer ska vara mer personliga.. lr lkisom inte typ 10 som ser på sätt å vis lika ut..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 tack alla! men vad menar du med "men ja tycker Signaturer ska vara mer personliga.. lr lkisom inte typ 10 som ser på sätt å vis lika ut..." Han menar att det är flera singaturer som linkar varandra väldigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 där ser man. nåja, jag gjorde den när jag hade internetförbud, så om jag ens ville sno min design från nån annan, så skulle jag inte ens kunna det. jag har gjort den helt själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Jag tror Ferkurz menade att man inte ska byta signaturer så ofta, men det är bara en gissning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Min nya avatar? Vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Jag tror Ferkurz menade att man inte ska byta signaturer så ofta, men det är bara en gissning... tror han menade att flera har signaturer som liknar skribb's förra, men det var väl för att de som har/hade det ville ha en sig som liknade skribb's gamla? men nåja, back to topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 everest: fulaste någonsin. alla hatar ju limp bizkit (no offense) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Alla förutom jag isf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Snygg signatur-bild skribb, bra motto också: "Born To Walk Alone" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) Bara för det så bytte jag avatar(Gillar egentligen Metallica bättre) @ skribb --> Bättre nu? (Och ta det inte som att jag inte kan stå upp för mina egna åsikter.. ) Redigerad 17 januari, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts