Karatemorfar Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Snyggt!!! Vilket program gör ni sånna bilder?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) Snyggt!!! Vilket program gör ni sånna bilder?? tack! photoshop Redigerad 18 december, 2002 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Vart får man tag på det?? Följer det med i XP? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 ladda hem med fildelningsprogram... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 öööö!! ok!! tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 imesh eller kazaa är bra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 imesh eller kazaa är bra... Skit snygg signatur GTA3_Player!....själv har ja lite south park humor under mina poster numera!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) tack... hehe south park rokkar Redigerad 18 december, 2002 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig?...det första är en sång som Cartman sjöng i ett avsnitt om homosaurier!!!(tror jag dom hette) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig?...det första är en sång som Cartman sjöng i ett avsnitt om homosaurier!!!(tror jag dom hette) hehe det har jag med sett Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig???: o my gud, they killd kenny, your bastard!!!!!! (kanske felstavat) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 hehe det har jag med sett Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig???: o my gud, they killd kenny, your bastard!!!!!! (kanske felstavat) Jo men det har jag redan lagt till .....sen funderar jag också på Wild Hawks signatur....är du säker på att du inte menar Hell No.....du har nämligen skrivit Hell Now!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig?...det första är en sång som Cartman sjöng i ett avsnitt om homosaurier!!!(tror jag dom hette) Hette dom inte Runkosaurier. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hette dom inte Runkosaurier. översatt till svenska hette dem runkosaurier, på engelska junkosouros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hette dom inte Runkosaurier. Okej det kanske det va.....Avsnittet var iaf bra....speciellt Cartmans sång....Hey guys listen to this song i just wrote....its called i hate you guys....I hate you guys you guys are asholes especilly Kenny, i hate him the most..... Shut up Cartman!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Okej det kanske det va.....Avsnittet var iaf bra....speciellt Cartmans sång....Hey guys listen to this song i just wrote....its called i hate you guys....I hate you guys you guys are asholes especilly Kenny, i hate him the most..... Shut up Cartman!!! Har ni sett det allra första avsnittet? som inte har visats på TV? jag har den på datan.. så j*vligt bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Okej det kanske det va.....Avsnittet var iaf bra....speciellt Cartmans sång....Hey guys listen to this song i just wrote....its called i hate you guys....I hate you guys you guys are asholes especilly Kenny, i hate him the most..... Shut up Cartman!!! Ja det avsnittet var roligt. Jag gillade även det när dom var i regnskogen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Jag har nu lagt till en länk i min sig som alla kan gå in på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 (redigerad) Ta bort denna post... Redigerad 1 januari, 2003 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hur lägger man in hemmagjorda signaturer? Alltså typ såna som man har gjort i Photoshop och Paint... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hur lägger man in hemmagjorda signaturer? Alltså typ såna som man har gjort i Photoshop och Paint... Signaturer? Du menar väl bilder eller avatarer? Bilder lägger man in på IMG-knappen när man skriver inlägg. Hur man lägger dom på internet finns Pixas Uppladdnings sida som finns till vänster när du skriver! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts