vigge Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 haha gräs. GT nya tut. M;en när ja försökte blev de fult. Lr de blev inte så där fina gräs strån. Dom blev tjocka o fula. me pennan o me penseln (lr va de e) så blev dom sådär snygga men ingen färg . vet att GT nyss hade lagt till den tutorial:en, så jag tänkte att jag kunde försöka, man måste ju inte ens läsa den, den finns ju redan färdiga brushes Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) *inget* Redigerad 12 januari, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Fan vilket pök add3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Fan vilket pök add3. Ja för fan!! Det är ju ''Chong''!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 rensade min dynamiska signatur-mapp från alla über-fula sigs, och gjorde en ny tillfällig http://vigge.starbase.se/img/signature/rounded2.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Niiice Vigge!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 rensade min dynamiska signatur-mapp från alla über-fula sigs, och gjorde en ny tillfällig http://vigge.starbase.se/img/signature/rounded2.gif Gillade signaturen "Hungry for some snake?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Ny Signatur Har kollat på för mycket Anime på sistonde Hmm, funderar på o byta ut teckensnittet :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 vet att GT nyss hade lagt till den tutorial:en, så jag tänkte att jag kunde försöka, man måste ju inte ens läsa den, den finns ju redan färdiga brushes va menar du läsa tuten? Aja funka inte för mig. MIna gräs blir typ kantiga o fula. tuten = inte de me 2 t. MIn förkortining på tutorial. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 hmm, man kanske bör byta avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 gjorde denna i dag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 gjorde denna i dag fan va skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 fan va skön tackar tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) Är det nån som kan förminska denna bild så den helst är 100x100 pixlar men får bara vara 10 kb stor. Försökte själv men den blir större när jag förminskar den, orginal är den 4 kb men 106x106 pixlar stor, provade att förminska och den blir 10+ kb. EDIT. Fixade det nu, behövde visst bara spara om som .gif istället. Redigerad 13 januari, 2004 av Karlsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Check my new Ava! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Check my new Ava! Hmm, KalleR vart bannad ett litet tag när han hade Hultenius som ava (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Hmm, KalleR vart bannad ett litet tag när han hade Hultenius som ava Men Add3 fick ha den för Stell (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Hmm, KalleR vart bannad ett litet tag när han hade Hultenius som ava (:!!! Stellhell lät honom ha den vad jag kommer ihåg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (redigerad) Stellhell lät honom ha den vad jag kommer ihåg Ja, det var ju det jag sa posten övanför (:!!! Redigerad 15 januari, 2004 av Fredrico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Ja, det var ju det jag sa posten övanför (:!!! vi postade ju nästan samtidigt, jag hade inte sett din post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts