vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 min då inget särskilt; bevel, inner glow, en pattern och sen text med stroke, inte något avancerat precis (:!!! men den var väl ok..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 inget särskilt; bevel, inner glow, en pattern och sen text med stroke, inte något avancerat precis men den var väl ok..... jag har inte såna filter (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jag har inte såna filter finns inga såna filer, det är layer effects Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 finns inga såna filer, det är layer effects har inga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 min nya äger totalt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 har inga har du inte Photoshop? Warmedal: nice...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 min nya äger totalt Vad är "AVTARS" för något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Vad är "AVTARS" för något? tänkte precis fråga samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 har du inte Photoshop? jo fast Elements Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/deathkitten.gif Nya avatarn, teh DEATHKITTEN SQUAD! Redigerad 4 januari, 2004 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 tänkte precis fråga samma sak AVTARS = AVATARS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/deathkitten.gif Nya avatarn, teh DEATHKITTEN SQUAD! Den iriterar mig med sitt flygande huvud! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) ..och så kom mitt dåliga sätt att stava in i bilden också EDIT: ändrat nu.. Redigerad 4 januari, 2004 av Warmedal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Vill bara höra va ni tycker om min nya signatur här nedan..inte så bra på photoshop men... Redigerad 5 januari, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Vill bara höra va ni tycker om min nya signatur här nedan..inte så bra på photoshop men... Den är snygg.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 thx.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Vad heter den dära stilen som signaturen är gjord i? Var får man tag på den!? Gillar din signatur bra everst, man behöver inte vara proffs för att kunna göra en snygg sig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) k...kanske borde va lite mindre men... Jag vet inte...jag använde penseln och skrev slarvigt(med flit såklart) själv, och la på lite effekter.. annars kan du fråga skribb...han är bra på det där.. Redigerad 5 januari, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Dags att byta F'n Lunchens var snyggare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts