vigge Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 panzer: man blir ju helt snurrig av din sig ju....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 panzer: man blir ju helt snurrig av din sig ju....... w0rd.. håller me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Gjorde en ny signatur lite snabbt, i väntan på en bättre! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Gjorde en ny signatur lite snabbt, i väntan på en bättre! den var ju snygg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 den var ju snygg! Sådär, fast den var lite för enkel att göra eftersom jag inte gjort granen eller tomten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Sådär, fast den var lite för enkel att göra eftersom jag inte gjort granen eller tomten aha, trodde du gjorde granen och tomten men snygg var den ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jaha, efter 1 och ett kvarts år så är det då dags att byta bort den gamla Jukeboxen och sätta dit en avatar som bättre matchar min personliga bild... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jaha, efter 1 och ett kvarts år så är det då dags att byta bort den gamla Jukeboxen och sätta dit en avatar som bättre matchar min personliga bild... NEEEJ! Tillbaka med jukeboxen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 (redigerad) Jaha, efter 1 och ett kvarts år så är det då dags att byta bort den gamla Jukeboxen och sätta dit en avatar som bättre matchar min personliga bild... Yea! En hippiefolka! Edit: Men jukeboxen var bättre. Redigerad 26 december, 2003 av Zyber Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Tänkte väl att det skulle bli lite reaktioner, men ärligt talat är jag väldigt trött på Jukeboxen , måste ha lite omväxling. Jukeboxen kanske kommer tillbaka nån gång i framtiden, nu vill jag ha den här ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Tillbaka med jukeboxen eller så stämmer jag dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 för vadå? annars så ver det synd att du bytte den, men man måste veriera sig lite, och som alla mäniskor så är dom rädda för förändringar, aven fast det är bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) samma avatar som förut! men inte "jul style" Redigerad 4 januari, 2004 av Visa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Man kan inte ha html som avatar va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Man kan inte ha html som avatar va? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Nej. Fan aja. Uppdaterat min sig men en mening/länk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 gurgel, menar du kod, eller html-kod som körs som html? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 kan nån fixa nån sign åt mig? de ska stå LUGER på den ska inte vara så jäkla tjock ska va blå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) Terminator skriv i Request topicen.... -->Request Topicen<-- Redigerad 1 januari, 2004 av Ferkurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Tycks om min übersnygga signatur som skribbz0r har gjort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts