GTaJäGaReN Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 FunnyBunny... Jag undrar en sak... Varför har du alltid blå text? Är det inställt varje gång du ska posta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 FunnyBunny... Jag undrar en sak... Varför har du alltid blå text? Är det inställt varje gång du ska posta? för att han vill ha det kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Det är "han" lixom... Innan Hultan uppdaterade forumet fanns det en smiely jag alltid använde... den blev som min maskot... Jag saknar han... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 (redigerad) http://svg.st/Enögd%20Smilie.jpg Här är din gamle trotjänare... Ops blev lite stort!! Redigerad 9 december, 2002 av Misterwhoopee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Misterwhoopee: varför gör du sånna pissit stora bilder bara för att visa en liten smilegubbe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Misterwhoopee: varför gör du sånna pissit stora bilder bara för att visa en liten smilegubbe??? Det var inte meningen att det skulle bli så!! Jag gör alltid fel när jag laddar upp filerna... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Det var inte meningen att det skulle bli så!! Jag gör alltid fel när jag laddar upp filerna... Du måste göra bildytan mindre i Paint... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 gammla tider det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 FunnyBunny... Jag undrar en sak... Varför har du alltid blå text? Är det inställt varje gång du ska posta? Det har jag haft ända sedan jag blev medlemm på forumet(Fast då hade jag nått annat text format det här tror jag eller det häroch det kommer jag ihåg för Stell blev lite tjurig över att jag använde det och skrev byt font för h*lvete...eller liknande)....det är liksom min stil....jag vill inte va en i mängden!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Det har jag haft ända sedan jag blev medlemm på forumet(Fast då hade jag nått annat text format det här tror jag <span style='font-family:Impact'>eller det häroch det kommer jag ihåg för Stell blev lite tjurig över att jag använde det och skrev byt font för h*lvete...eller liknande)....det är liksom min stil....jag vill inte va en i mängden!!!</span> jag tänker inte äns på att texten är blå längre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Ha! Jag vet exakt datum på när jag började använda min avatar! Den nionde september kring tolvslaget...Det bevisar denna lite spammiga topic startad av mig... Innan Jukeboxen hade jag vattenmelonen och lövet som fanns här på forumet...Råkade också ha Arvids gamla Uzi-Avatar i någon minut...Skulle testa hur det fungerade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Ha! Jag vet exakt datum på när jag började använda min avatar! Den nionde september kring tolvslaget...Det bevisar denna lite spammiga topic startad av mig... Innan Jukeboxen hade jag vattenmelonen och lövet som fanns här på forumet...Råkade också ha Arvids gamla Uzi-Avatar i någon minut...Skulle testa hur det fungerade... Det kommer jag ihåg...saknar Stells Einstein fö....Cartman har hängt med sen några veckor efter att jag bev medlemm....undrar vad jag hade innan?... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag kanske borde byta tillbax till min gammla trogna Einstein??... Vem vet vad som händer i framtiden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Ingen som kom ihåg min första avatar? Eller min första post kanske? Skulle va roligt å veta! Nån gång i början på September kom jag hit efter att jag hade trötnat på texten på gtasajten och ville till nåt bättre! Forumet!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Ingen som kom ihåg min första avatar? Eller min första post kanske? Skulle va roligt å veta! Nån gång i början på September kom jag hit efter att jag hade trötnat på texten på gtasajten och ville till nåt bättre! Forumet!! Hade du inte den vita katten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Har ni lagt märke till vad man kan göra med Kloak-råttans avatar? Om man klickar i bilden och sedan flyttar muspekaren förvrängs ögat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 hehe det är det som är poängen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Har ni lagt märke till vad man kan göra med Kloak-råttans avatar? Om man klickar i bilden och sedan flyttar muspekaren förvrängs ögat. hehe.. det visste jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 hehe.. det visste jag inte Inte jag heller. Ganska cool. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) nån som tycker något om denna? http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/logo-klar.gif Redigerad 18 december, 2002 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts