FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ny sig va tycks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ny sig va tycks? Snygg, men du verkar ha glömt att du inte heter "Ferkurz!" längre, Btw, vad föreställer din avatar egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jaja...FerkurZ! heter ja överallt annars så... min avtar det är en serie figur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ny sig va tycks? Snygg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 nej de är väll en gubbe med en jojo Btw, snygg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Nja inte precis... Det Är När: Hubert Farnsworth I Futurama.. knäcker ryggen då får han ha en enhjuling som han lutar sej mot =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 det var jag som fick honom att byta!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Nja inte precis... Det Är När: Hubert Farnsworth I Futurama.. knäcker ryggen då får han ha en enhjuling som han lutar sej mot =P Haha, det avsnittet har jag sett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Hehe..det är sant GiZmo Visst är det bra Zyber ? Han har en 25:centare i näsan =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Hehe..det är sant GiZmo Visst är det bra Zyber ? Han har en 25:centare i näsan =P Ja, det är bra när Bender böjer honom 180 grader i slutet och professorn säger: "I'm sad now". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ja Haha... fast nu ska vi inte gå offtopic... nån kan ju göra en Futurama topic ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Ny sig Igen Tack vare Pico Lr så var det Gta_Fan1 ? ja bara bladnar ihop folk hela tiden =/ Redigerad 10 december, 2003 av Ferkurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ny sig Igen Tack vare Pico öh? Pico? det var iofs mig du snackade med på msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Är det du som har nån weba dresse som namn på msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Är det du som har nån weba dresse som namn på msn? jupp, min mail är leo.a@telia.com och jag heter Leo (på msn och verkligheten) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Är det du som har nån weba dresse som namn på msn? Ja, det är jag. s3.invisionfreeblablabla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 jaja...men det var Pico som tyckte ja skulle ha den som signatur men ja visade den frö dig Leo tror ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 snygg fersurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) LoneWolF har gjort en julavtar av min gamla fina dunderklump! Gamla -------> http://vigge.armyhosting.net/uploaded/images.jpg Nya ---------> Redigerad 12 december, 2003 av Noxzist Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts