Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) f'n va läcker EDIt ska ta och göra en ny signature Redigerad 25 november, 2003 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 nu e jag klar efter 5 minuter jobb Resultat: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 skulle nån kunna göra en bild-signatur åt mig? motiv:hälst en gris med nått grymmt vapen,och så ska det stå terminator skulle bli tacksam! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 @Mademan vem gjorde den du eller? @JäGaReN Snygg Jaa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Nån som gillar min nya avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Nån som gillar min nya avatar? nope, den är aldeles för otydlig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 ny signature Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 (redigerad) Ooops! Den funkade inte! Redigerad 27 november, 2003 av Speeder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 <-------Ny avatar snygg men för stor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 lol, men men Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 lol, men men Skitsnygg! Fast skulle du kunna göra texten typ svart istället för lila? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 (redigerad) ok, jag sparade inteden där, men jag gorde en ny :-/ Stor text http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/zyber3.jpg Liten text http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/zyber2.jpg en till, lenare text http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/zyber4.jpg Redigerad 27 november, 2003 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Va tycks om denna ...ja bara satt å lekte tyckte det blev rättt coolt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Va tycks om denna ...ja bara satt å lekte tyckte det blev rättt coolt Häftig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 the-copy kan jag låna ditt background? den var snygg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 the-copy kan jag låna ditt background? den var snygg! goblin: hans bakgrund? skitlätt o göra; Börja att skapa enny bild, sen Filter > Render > Clouds. Skapa nytt lager, fyll med någon pattern (tex 1 vit pixel, och 1 svart under), så klart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vad är pattern på SV? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 goblin: hans bakgrund? skitlätt o göra; Börja att skapa enny bild, sen Filter > Render > Clouds. Skapa nytt lager, fyll med någon pattern (tex 1 vit pixel, och 1 svart under), så klart! de gick ju inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 GAAAH?! Vad är pattern?! Får hjärnblödning! @Green_Goblin: Filter > Återgivning > Moln Min vart lá perfecto, säg bara vad pattern är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 ähh f'n jag gör avatar som passar till den signaturen jag gjorde till zyber Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts