Funnylin Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 nice Byt signatur för h*lvete!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 HAHAHAHAHHAH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag har också ny avatar och signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Vad tycks om min avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Vad tycks om min avatar? Jag kan inte se den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag kan inte se den. Är det ett kryss, eller är det inget alls? Isf kan du vänta lite... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Är det ett kryss, eller är det inget alls? Isf kan du vänta lite... Först var det ingenting. Sen blev det ett kryss. Nu ser jag luvan fast det var väl din gammla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ja, men jag var lite sen med att fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ja, men jag var lite sen med att fråga Ok. Jag ser luvan i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Nu har jag också en julavatar, ska fixa en bättre sen men den här duger så länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 M-men det är ju en animerad Gta_fan1 avatar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 HAHAHAHAHHAH Kan du sluta spamma för h*lvete!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 men sorry då!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 men sorry då!!!!!!!!!! Be om ursäkt till Hultan!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 sorry hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Kan du sluta spamma för h*lvete!!! det är ju för helvete i spam-forumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 det är ju för helvete i spam-forumet... Och vad har det för betydelse?...Spam forumet är inte direkt till för att man ska kunna gå in och skriva inlägg som bara inehåller 3-4 ord varje gång man skriver(inlägg)......egenteligen är spam forumet rätt så onödigt eftersom det redan finns ett off-topic forum men det las upp för att ersätta "mitt" gamla forum Rollspel!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Och vad har det för betydelse?...Spam forumet är inte direkt till för att man ska kunna gå in och skriva inlägg som bara inehåller 3-4 ord varje gång man skriver(inlägg)......egenteligen är spam forumet rätt så onödigt eftersom det redan finns ett off-topic forum men det las upp för att ersätta "mitt" gamla forum Rollspel!!! jag menade att du inte skulle vara så hård... han spamade iallafall inte för att få fler posts Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 jag menade att du inte skulle vara så hård... han spamade iallafall inte för att få fler posts Om du kollar runt på forumet ser du att han gjort liknande spam inlägg dom senaste 5 dagarna och jag blev lite trött på det!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Om du kollar runt på forumet ser du att han gjort liknande spam inlägg dom senaste 5 dagarna och jag blev lite trött på det!!! ok... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts