FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Hehe.. kom ni ihåg min A-Tech flashavatar med ljud... och inte vilket ljud som helst, det var en musikfil i den! Tenacious D - Wonderboy... hehe << Nåja... här är min bästa avatar! ja den kommer ja ihåg.. lr ja kom när en massa klagade på den för de laggade för dom ja var nog borta när du hade den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ny avatar + signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ny avatar + signatur grym Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ny avatar + signatur Snygg! Jag måste fråga en sak! Är det så att den är vald slumpässigt(signaturen!) eller gillar du tåg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 kunde inte komma på nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) hehe.ja tänkte på det när ja såg din singnatur... om det var nån sjuk humor BTW snygg sig och avtar Redigerad 19 oktober, 2003 av Ferkurz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ny avatar + signatur Var det nödvändigt att använda XP-loggan som avatar? Hade det inte varit bättre med en bild på Tux eller något liknande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Utan Windows skulle inte dom andra OS:en se ut som dom gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 titta vad jag gjorde vem vill ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Haha, fett grym bild. Kan någon göra en avatar åt mig? Med en Halo gubbe på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Haha, fett grym bild. Kan någon göra en avatar åt mig? Med en Halo gubbe på? nu,jag laddar upp om du vill *EDIT* f*n va ful Redigerad 19 oktober, 2003 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Nej tack.. (no offense) Jag vill inte att det ska stå nåt namn nere i högra hörnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Nej tack.. (no offense) Jag vill inte att det ska stå nåt namn nere i högra hörnet förlåt då EDIT oj förlåt trodde du ville ha en signature :"> Redigerad 19 oktober, 2003 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Utan Windows skulle inte dom andra OS:en se ut som dom gör. Fel, utan Mac skulle dom andra OS:en inte se ut som dom gör! Green_Goblin: Du har ju bara lagt till texten "Tux" på bilden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Green_Goblin: Du har ju bara lagt till texten "Tux" på bilden... ja jag har sagt de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Fel, utan Mac skulle dom andra OS:en inte se ut som dom gör! det har du rätt i, bill gates stal ju mac och bytte namn och ändrade lite och gedde ut det som windows Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ja jag har sagt de Det har du ju inte alls sagt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ehh sk*t i de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 <---- Ny avatar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts