Green_Goblin Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Ny sig... snygg EyE Candy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 snygg EyE Candy va inte så negativ, alla kan inte photoshop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 snygg EyE Candy Du använder ju själv Eye Candy.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Photoshop är fegt mspaint ska det vara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) va inte så negativ, alla kan inte photoshop jag bara gjorde nåt snabbt! Ska byta snart! Redigerad 7 oktober, 2003 av Speeder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Du använder ju själv Eye Candy.. gör du också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Min nya Sigg: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/map_jurassic_park1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Den är för hög Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Den är för hög tyvärr inte (dåliga regler ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Mafia_king: Varför har du skrivit Jurassic Park två gånger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. mm MAFIA KINGS är 550 x 200 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Mafia_king: Varför har du skrivit Jurassic Park två gånger? úndrar samma sák Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 úndrar samma sák Den ena bilden är en postad bild, den andra är signaturen Ärligt talat så fattar jag inte heller, han kunde ju bara visat upp signaturen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Den ena bilden är en postad bild, den andra är signaturen Ärligt talat så fattar jag inte heller, han kunde ju bara visat upp signaturen.. Nej, vi menar inte så! I bilden han visar står det Jurassic Park två gånger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Och var fick han tag på själva bilden? Den måste jag ha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 kan någon göra en signatur till mig?? de ska stå kariya, sen ska de vara lite hockey prylar och sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) kan någon göra en signatur till mig?? de ska stå kariya, sen ska de vara lite hockey prylar och sånt det finns en request tråd Redigerad 8 oktober, 2003 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 det finns en request tråd du behöver väll inte vara så sur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 det finns en request tråd förlåt då :'( är inte inne på den här topicen så ofta *Sara* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 förlåt då :'( är inte inne på den här topicen så ofta *Sara* óm du postar där så gör jag en till dig PS: Vem är Sara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts