Karatemorfar Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Min sig och avatar är snyggast !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Nya Avtar Och Min sig "ja ska mörda dig levand" den har ja kommit på själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Nya Avtar Och Min sig "ja ska mörda dig levand" den har ja kommit på själv Nu heter du ju inte "FerkurZ!" längre... Det står ju fel i bilden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Nä "!" skapade en massa prb så Hultenius tog bort det.....nä ja täntke itne ädnra sig...ja heter fortfarande FerkurZ! men inte här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 MIN SIGN ÄR BÄST!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 ny singn, bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 ny singn, bra? Lite tyken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) vad tycks om min?(gjord i paint). http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/untitled23123123.JPG Redigerad 6 september, 2003 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 vad tycks om min?(gjord i paint). http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/untitled23123123.JPG vill inte vara oschysst men.... jag har sett snyggare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) nu har jag skaffat en signature och en avtar..min förra avtar fungerade ju aldrig.. förresten..jag gör gärna en signatur åt någon..om denne "någon" vill så.. signatur-bild alltså.. Redigerad 7 september, 2003 av minigun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 nu har jag skaffat en signature och en avtar..min förra avtar fungerade ju aldrig.. förresten..jag gör gärna en signatur åt någon..om denne "någon" vill så.. signatur-bild alltså.. Den var väl inte så komplicerad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 jaha då har min sig lagt av, vad var det du sa om att skapa en ny sign MiniGun? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Den var väl inte så komplicerad? nej, jag har inte sagt att den är komplicerad heller.. cool pool: vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 nej, jag har inte sagt att den är komplicerad heller.. cool pool: vad menar du? tror han menar att han vill att du ska göra en Men jag kan se om jag kan leta fram din sig igen cool_pool (jag har ju gjort den) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/Cool_pool.jpg Va tycker du om den cool_pool ? Gjort i paint på kasnke en 5 minuter =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 hehe, snygg! men jag har redan gett han adressen till sin förra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 humm.-såg nu att den ser helt konstigt ut...rut "Cool_pool" är det helt konstigt =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 var så god, cool pool..om du vill ha den förstås ihopknåpad ganska snabbt men.... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/coolpoollogo.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Varför måste alla ha så "höga" signaturer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 min singatur och den jag gjorde till coolpool håller måttet enligt reglerna.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts