KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 den var väldigt snygg för att vara paint!! ska jag förminska den åt dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jo...de vore ju schysst.....fast det vore bäst om den låg precis på msx storlek....och va är max ? Yeah......Paint RuleZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 vet ej vad som är max.. här få du den i 150 (höjd) http://ninthgate.mine.nu/~oz/bilder/frekurz.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jo...men max på forumet.. Plus att man ser ju med blotta ögat att den ja har nu är högre än den nya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 max var visst 200, men det är alderles för stort enligt mig du han ha din storlek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 500x200 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/Lance_JpEg_500_180.jpg så nu har ja fixat det...ändrat lite annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Står det "Grant theft auto"?! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Står det "Grant theft auto"?! (:!!! ser ut så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Oj......lol! får ta å ändra....det nu....va lite stressigt då (:!!! Post 888 här Redigerad 18 augusti, 2003 av FerkurZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) nu har jag ny avtar, jag ska görqa en liknande signatur men det orkar jag inte just nu EDIT: MIN 900:E POST!!! Redigerad 20 augusti, 2003 av Gta_fan1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) ny signatur nu också (:!!! EDIT: och avatar med Redigerad 21 augusti, 2003 av Gta_fan1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ny signatur och avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 har förbättrat kvalitén på min avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 har förbättrat kvalitén på min avatar Erskänn att du hade länkat till en stor bild förut men märkte att den var för stoir för att vara tillåtet så du förminskade den i ett bildprogram? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) Erskänn att du hade länkat till en stor bild förut men märkte att den var för stoir för att vara tillåtet så du förminskade den i ett bildprogram? kan en avatar va för stor för att tillåtas, den förminskas ju automatiskt? aja, hade den här: förminskade i ett bildprogram ja. *edit till den här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/Jackass_skull.jpg Redigerad 24 augusti, 2003 av BigBear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 kan en avatar va för stor för att tillåtas, den förminskas ju automatiskt? aja, hade den här: det var ju det han menade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Ny signatur! (Ingen ny bild, men jag la dit en cool text! ) Det är nog bara medlemmar som the-copy, ZalCiNoWa, osv som förstår det roliga i texten! Redigerad 24 augusti, 2003 av TobbeH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 kan en avatar va för stor för att tillåtas, den förminskas ju automatiskt? aja, hade den här: förminskade i ett bildprogram ja. *edit till den här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/Jackass_skull.jpg Den kan vara för många kb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 kan en avatar va för stor för att tillåtas, den förminskas ju automatiskt? aja, hade den här: förminskade i ett bildprogram ja. *edit till den här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/Jackass_skull.jpg (är bara tvungen.. kalla det spam eller vad fan som hellst...) JACKASS RULES!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Är inte min avatar för snygg eller???Goodgames forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts