jonil Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 kan nån göra en till maj plzz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ska också ha en sån nån gång Okej, jag har den faktsikt för att protestera mot alla stora sigs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag hade inget att göra http://medlem.spray.se/vigge1989/up/Signatur3.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 vad tycks om min? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/tommy_v.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 vad tycks om min? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/tommy_v.jpg Lite stor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) Ok, grabbar(tjejer) nu e d kris! Snälla skulle nån kunna göra en bild som e meningen att man ska ha längst upp på en hemsida i storlek 730x73 å d måste ha med GAIS å göra!! Här e tillåbörja med en GAIS logga :http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/gaislogg.JPG Den ska va som en sån här: länk *edit* Text allternativ: GAIS, Atleterna 1894, GAIS 1894 å Makrillarna, sen kan ni nog kanske komma på lite själv... Fan va schysst om ni hjälper mig!! Redigerad 29 juli, 2003 av BuZZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) *Failed* Redigerad 29 juli, 2003 av Dark Supplicant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ny sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 bra sig, GiZmo... nu har jag ny avatar också vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 @ Skribb: Så du har gjort en sån nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) @ Mig själv: Har en ny signatur igen, den andra missbedömde jag lite i storleken, så jag gjorde den mindre Redigerad 29 juli, 2003 av Gta_fan1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag ska också göra en mindre tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vad trött jag blir, direkt när man har en ny signatur så gör någon en likadan, bah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vad trött jag blir, direkt när man har en ny signatur så gör någon en likadan, bah alla? näe en! själv har jag redan en Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 alla? näe en! själv har jag redan en Har jag skrivit alla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vad trött jag blir, direkt när man har en ny signatur så gör någon en likadan, bah nä? inte likadan? :'( ok då ja byter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 nä? inte likadan? :'( ok då ja byter Jodå, du får ha en likadan....Och alla andra också, det är iaf bättre än alla stora bilder, så ha kvar den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Har jag skrivit alla? hehe läste fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) Vad trött jag blir, direkt när man har en ny signatur så gör någon en likadan, bah Du sa själv att du gjort en sådan liten för att protestera mot stora sigs. Då är det väl bara bra om fler går med dig i kampen mot ondskan? (Skall snart sätta ihop en sig. (Le próblem är att jag sitter vid en grafiskt ganska dålig laptop när jag surfar på nätet. Gör en snygg sig senare. Lovar!) EB Redigerad 29 juli, 2003 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts