BigBear Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 japp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/Untitled-1_copy2.gif Är min sign. bra? Personligen är jag rätt nöjd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/Untitled-1_copy2.gif Är min sign. bra? Personligen är jag rätt nöjd. vad står det? the big vercetti @ gtasajten nacktoppe@cs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 vad står det? the big vercetti @ gtasajten nacktoppe@cs? Det står The Big Vercetti @ GTAsajten och [nac]Tolle @ CS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Det står The Big Vercetti @ GTAsajten och [nac]Tolle @ CS ok,,,såg det inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Det står The Big Vercetti @ GTAsajten och [nac]Tobbe @ CS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Det står The Big Vercetti @ GTAsajten och [nac]Tobbe @ CS Äntligen en som kan läsa!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 min sig då? I'm not gay but my boyfriend is! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 min sig då? I'm not gay but my boyfriend is! du glömde att skriva in ''is''... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 du glömde att skriva in ''is''... oj ska ändra det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 va tyx om min nya???????????????????????????????????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 va tyx om min nya???????????????????????????????????????????????????????????????????????? hemsk! om du menar avatarn.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) Va tycks om min avatar? Ska jag ändra bakgrunden till forumfärger eller inte? Redigerad 13 april, 2003 av Humbug Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Va tycks om min avatar? Ska jag ändra bakgrunden till forumfärger eller inte? ändra till genomsinlig bakgrund... det e två olika färger (varanan post) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ändra till genomsinlig bakgrund... det e två olika färger (varanan post) Jag har inte photshop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ändra till genomsinlig bakgrund... det e två olika färger (varanan post) Ok, så här va: Jag har Photoshop 7.0 (om det nu spelar någon roll), Hur gör jag för att få genomskinlig bakgrund? Jag väljer "Transparent" när jag gör en ny bild, men om man ska göra så, vilket format ska jag spara bilden i? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) varsågord http://www.home.no/wero/jobb/gordon-hl.gif Redigerad 13 april, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) varsågord Jag ser inte bilden :'( *edit* Nu ser jag den tack Redigerad 13 april, 2003 av Humbug Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 (redigerad) Vad tycks om min nya avatar? *edit* och siggen också? Redigerad 14 april, 2003 av Gta_fan1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts