Deltanator Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Den ser rätt nice ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 vilket program?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 vilket program?? 3D Flash Animator(Det där som R2D2 använder i sin avatar...fast han kan göra mycket snyggare grejer...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 3D Flash Animator(Det där som R2D2 använder i sin avatar...fast han kan göra mycket snyggare grejer...) Men din bild är ju en gif-animation. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Jag har en sak åt Joey kolla!http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/760SEDAN_02_maxi2.jpgBehöver bara fixas till lite så Redigerad 16 mars, 2003 av Speeder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Men din bild är ju en gif-animation. .swf går inte "upploada" på Pixas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 .swf går inte "upploada" på Pixas Kan man komvertera swf till gif med den där editorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag har en sak åt Joey kolla!Behöver bara fixas till lite så nädu... joey gillar 240... men därimot till mig går den bra!! ska styla den nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Jag har en sak åt Joey kolla! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/760SEDAN_02_maxi2.jpg Behöver bara fixas till lite så 240/740 rulezzz!! så den där var härlig!! jag har tagit nya bilder på MIN 240 nu...ska bara framkalla dom. ladda upp den där på pixas så kanske använder jag den som Signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) nädu... joey gillar 240... men därimot till mig går den bra!! ska styla den nu... 760 är härliga vi hade en sån förut som är exakt lika den på bilden. den vi hade var en turbo Redigerad 16 mars, 2003 av Speeder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Den här är väl fräck Första Volvon! Redigerad 16 mars, 2003 av Speeder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Den här är väl fräck Första Volvon! Cool en sån måste jag ha, en missilramp på motorhuven e allt som saknas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Den här är väl fräck Första Volvon! http://www.supercars.net/PicFetch?pic=1926...volvo_ov4-1.jpg http://www.supercars.net/PicFetch?pic=1926...volvo_ov4-2.jpg bättre bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Kan man komvertera swf till gif med den där editorn? Man kan välja att spara den som det...nu har jag gjort en som jag gillar!!!(Den kanske inte är proffsigt gjord...men jag tycker den är snygg)...ge gärna förslag på vad som kan förbättras(Och tyck till i övrigt)... http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/The_one_Funnylin_and_only.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Ingen som har nått att tycka om den?..Kolla in detaljerna...N:ena som bråkar om första N platsen...hur ett N blit illröd av ilska att inte han fick platsen...Y:et som blir nerslagen 3 gånger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Snyggt teckensnitt, vad heter det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Snyggt teckensnitt, vad heter det? Elementary SF black tror jag...var det bara teckensnittet som var snyggt??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Den var tuff... men kanske lite stor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Den var tuff... men kanske lite stor Jo...får göra om den...immorn...nån som vet hur stor den ska va för att va perfekt??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Funnylins tre kännetecken: Blå text i inläggen, upprepande av frågetecken i slutet av meningar och sist men inte minst, Cartman i avataren... Redigerad 16 mars, 2003 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts