xPisc Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vaddå, menar du att bögar leker med barbie? Känner en kille som e bög, han gillar starcraft... Är du också bög då siana? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vaddå, menar du att bögar leker med barbie? Känner en kille som e bög, han gillar starcraft... Är du också bög då siana? Jäklar va arga alla blev De var bara ett skämt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag vet många som har typ rosa trucker kepsar och tröjjor och dem är inte bögar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jamen för helvete! Detta är the one and only och inte nån debatt om homosexuella Det jag sa var på skoj, kan ni inte bara släppa det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hahahaha, ni är fan pinsamma!!! Well well.. Saknat denna eller? Inget annat skitsnack här nu för då är det ingen snäll Stell som temp-bannar.. Då blir det en Hell-Ban! Muhahahah! Och eftersom alla älskar mig så förbannat så ska jag hålla mitt ord.. Våga inte äns skapa en ny för då får ni feting-varning! *So motherfucking CLOSED as it can be for the rest of this forums life!* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts