Joey Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 nu är den okså stylad... http://svg.st/volvo5stylad.jpg asså hur gör ni det!?! asså när ni stylar så där??? jag ska nog bara ha volvo bilar som inte är stylade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Man gör det med photoshop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vill nån vara snäll och göra en rigtigt bra signatur åt mig?? tack!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vill nån vara snäll och göra en rigtigt bra signatur åt mig?? tack!! hur vill du att den ska se ut och så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 hur vill du att den ska se ut och så? jag har redan fått en av GTA3 freak... men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 va tycker ni om min nya ava? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag behöver en avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 skaffa en då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Ja men skulle någon kunna göra en åt mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag har en ny signatur, vad tycks? och speeder, jag kanske kan göra en avatar till dig men då får du säga hur den ska se ut.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Snygg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Cool fan! Hur gör du egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Cool fan! Hur gör du egentligen? använder photoshop 7.0! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 ny avatar också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 använder photoshop 7.0! De fattar jag, men hur får du alla coola färgen sådär? Du använder ett "verktyg" va? Ja har PhotoShop Elements! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 De fattar jag, men hur får du alla coola färgen sådär? Du använder ett "verktyg" va? Ja har PhotoShop Elements! ok, jag använder mig av lite olika "filter" så att man kan få fram nått snyggt, tex förvandla pixlar, kristallisera och så.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 ok, jag använder mig av lite olika "filter" så att man kan få fram nått snyggt, tex förvandla pixlar, kristallisera och så.... Okaj! Dom där filergrejorna é cooooola! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Okaj! Dom där filergrejorna é cooooola! jo, men det heter "filter" och inte "filer" som du skrev (vet att det var en felstavning men ändå...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag har en ny signatur, vad tycks? och speeder, jag kanske kan göra en avatar till dig men då får du säga hur den ska se ut.... oj avataren vill jag att det ska stå Speeder i och helst med en animation. Du får själv välja hur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 oj avataren vill jag att det ska stå Speeder i och helst med en animation. Du får själv välja hur. ok, ska se vad jag kan göra, du får den via pm sen.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts