Panimala Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 You said WHAT?! "You sexy motherfuckaaa" Bra musik gör han iallafall... ÅH FYFAN! Nu kommer jag att drömma mardrömmar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ÅH FYFAN! Nu kommer jag att drömma mardrömmar! Det sa mina klasskompisar också när jag köpte Rave Un2 The Joy Fantastic på en klassresa och fick se skivomslaget....alla är taskiga! Höhö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Meh, bara för att du lyssnar på vuxna män med masker för ansiktet som urinerar på scen... Höhö. Urinerar man på scen ja, då tar man musiken på allvar, istället för att säga "SORRY PEOPLE" och sen gå på toapaus i tio minuter. Och jag har bara sett denna incident en gång. Och jag lyssnar inte bara på det. Så knip igen käfthelvetet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Urinerar man på scen ja, då tar man musiken på allvar, istället för att säga "SORRY PEOPLE" och sen gå på toapaus i tio minuter. Och jag har bara sett denna incident en gång. Och jag lyssnar inte bara på det. Så knip igen käfthelvetet. ...och jag lyssnar inte bara på Prince, så stick och skjut dig själv idiot *borttagen glad smilie, jag har som regel att aldrig använda en och den ska inte brytas* It's all love.... Redigerad 30 september, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Meh, bara för att du lyssnar på vuxna män med masker för ansiktet som urinerar på scen... Höhö. Tacka vet jag Mortiis. Han har sex med vargar och äter barn. Han dödade sin mamma och är från Norge. Psst Okka, liten felstavning på enda i din signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Tacka vet jag Mortiis. Han har sex med vargar och äter barn. Han dödade sin mamma och är från Norge. Det är väl alla black metal-töntar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Tacka vet jag Mortiis. Han har sex med vargar och äter barn. Han dödade sin mamma och är från Norge. Psst Okka, liten felstavning på enda i din signatur. Shit, första gången någonsin jag har blivit rättad på GTAsajten! Wow... Eller - epix har försökt, men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Det är väl alla black metal-töntar? ursäkta mig? hörde jag nånting jag inte gillade? förklara mig utifrån din stereotypsbild vad har du emot blackmetallare? Redigerad 30 september, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ...och jag lyssnar inte bara på Prince, så stick och skjut dig själv idiot It's all love.... Sweet Jesus, första gången jag har sett dig använda en smilie! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Sweet Jesus, första gången jag har sett dig använda en smilie! Jo jag vet, men annars skulle alla tro att jag var sur på lilla Skribb. Ska jag ta bort den? Haha! PS. Har använt Kariya-smilisen ibland! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ...och jag lyssnar inte bara på Prince, så stick och skjut dig själv idiot *borttagen glad smilie, jag har som regel att aldrig använda en och den ska inte brytas* It's all love.... Fuck the record... And fuck the people! Öh... hade bara lust att säga det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 *temp closed tills vidare* Och tycker att ni är patetiska som snackar bort en sida eller 2 om musik i varenda jävla topic nuför tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Well well.. Saknat denna eller? Inget annat skitsnack här nu för då är det ingen snäll Stell som temp-bannar.. Då blir det en Hell-Ban! Muhahahah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Well well.. Saknat denna eller? Inget annat skitsnack här nu för då är det ingen snäll Stell som temp-bannar.. Då blir det en Hell-Ban! Muhahahah! Jag har saknat denna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Well well.. Saknat denna eller? Inget annat skitsnack här nu för då är det ingen snäll Stell som temp-bannar.. Då blir det en Hell-Ban! Muhahahah! Du är ond, du. Funderar också på att skaffa en ny ava snart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) ahh.. då kanske man kan ta och byta avatar också Redigerad 20 oktober, 2004 av Visa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jaha, det var ett tag sen jag skrev här... Hur som helst, nu har jag fixat en ny signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Som ni kanske märkt har jag bytt avatar till något mycket..enklare. Även signaturen är borta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jaha, det var ett tag sen jag skrev här... Hur som helst, nu har jag fixat en ny signatur o_O Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Kan då lika gärna skriva att man har fixat ny avatar, ville ju inte byta bort den jag har så jag fixade en gif bild som byter till K-Jah West efter 30 sek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts