oscarw_89 Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) "Xstreem" byt signatur Redigerad 13 september, 2004 av oscarw_89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 "Xstreem" byt signatur varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kan nån göra en sig med gröna flammor?Anledningar, 1:Jag har inte PS.2:Jag känner att jag måste byta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Kan nån göra en sig med gröna flammor?Anledningar, 1:Jag har inte PS.2:Jag känner att jag måste byta fin va du bad om gröna flammor, jag gav gröna flammor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Hahaha! Dina signaturer / avatarer är lätt fulast på hela sidan. Du är ju en riktig skam. Personpåhopp? Gå och sov. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Hahaha! Dina signaturer / avatarer är lätt fulast på hela sidan. Du är ju en riktig skam. Personpåhopp? Gå och sov. om du menar mig så e ja jätte seriös me avatarer o signaturer... sen dina egna e ings skönheter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 fin va du bad om gröna flammor, jag gav gröna flammor Allså, jag menar PS skapad, mer neon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jo ja fattade de....men ja skulle skämta lite... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Här har du Kattis, gjorde den på 25 sekunder, Record tid! Lägg till det här i din sig [.IMG]http://www.gtasajten.com/forum/uploads/post-24-1095100991.jpg Utan punkten. Redigerad 13 september, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 om du menar mig så e ja jätte seriös me avatarer o signaturer... sen dina egna e ings skönheter Jo, jag menar dig. Jo, mina är übervackra. Vad säger du till mig?! Fattar du inte att jag blir ledsen? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Här har du Kattis, gjorde den på 25 sekunder, Record tid! Inte för att den var så snygg, men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Jo, jag menar dig. Jo, mina är übervackra. Vad säger du till mig?! Fattar du inte att jag blir ledsen? :'( men de e väl en smaksak...själv tycker ja mina egna signaturer o avatarer ser ut som skit...dina har ett jobbigt maffia-tema, därför tycker ja de e jobbigt, byta till ett annat tema för guds skull iaf nån gång får du skaffa nått annat, va inte rädd för att upptäcka mer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Inte för att den var så snygg, men... Snyggare än Xstreems hahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 men de e väl en smaksak...själv tycker ja mina egna signaturer o avatarer ser ut som skit...dina har ett jobbigt maffia-tema, därför tycker ja de e jobbigt, byta till ett annat tema för guds skull iaf nån gång får du skaffa nått annat, va inte rädd för att upptäcka mer! Mm, du har rätt. Ska börja göra mina i paint, med massa olika roliga färger och mönster. Du har frälst mig. Nu räcker det med att mobba dig. Kramis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Snyggare än Xstreems hahahahaha de va ju skit moget...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 de va ju skit moget...... Men det var ju ett skämt On topic sluta spamma skaffa MSN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Men det var ju ett skämt On topic sluta spamma skaffa MSN! Ska du säga? aja..ska nog fixa ihop en avtar nu.. dessutom finns det en request topic.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) http://upload.gtaportal.com/8693.jpeg Mina s.k. flammor ser mer ut som julgranar. Så man kan säga att det gick åt helvete. Redigerad 13 september, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Här har du Kattis, gjorde den på 25 sekunder, Record tid! Lägg till det här i din sig [.IMG]http://www.gtasajten.com/forum/uploads/post-24-1095100991.jpg Utan punkten. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 de e kul o ha fula avatarer o signaturer som e gjorda i paint Mohahaha , ny avatar. vad är det för kul med det? dessutom tycker du dom är snygga själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts