skribb Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Happ.. störigt som fan iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Fixa en ny sig. inte för att vara taskig, men man får faktiskt jävligt ont i ögonen om man kollar på den ett litet tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jeallå kanske ska testa å göra nån sigg när ja orkar....nåra tips eller teman? vad har man för mått? Jag brukar använda 500x150 eller 300x150. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag brukar använda 500x150 eller 300x150. omg.. Tycker sigsen ska ändra måtten till 300x100 Det räcker lugnt.. 500x200 är stort så in i helvete! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jag tycker det ska vara maxhöjd på 120 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Maxhöjd på 130 är bra. Gör alla mina i 130x500 (maxgränsen på n0llans forum, for your information)... En grej till, min avatar och signatur är tillbaka. Praise the Lord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Maxhöjd på 130 är bra. Gör alla mina i 130x500 (maxgränsen på n0llans forum, for your information)... En grej till, min avatar och signatur är tillbaka. Praise the Lord. Den siggen du har nu tycker ja gär perfekta ¨mått på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Den siggen du har nu tycker ja gär perfekta ¨mått på Mjo, det är ganska schysta mått. Som sagt, 500x130, prova vettja. Btw, din sigg är väl gjord i Paint? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Crice: Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 inte för att vara taskig, men man får faktiskt jävligt ont i ögonen om man kollar på den ett litet tag Kolla inte på den så länge då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Kolla inte på den så länge då. "Ett litet tag" är inte så värst länge. Den är väl till för att tittas på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) klippte snabbt ihopa nått i paint... Edit: en avatar osså kan bara visa en bild.... Redigerad 8 september, 2004 av xstreem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Mjo, det är ganska schysta mått. Som sagt, 500x130, prova vettja. Btw, din sigg är väl gjord i Paint? Nej PSP 8 men jag gjorde den osm med paint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Avatar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Avatar. Snygg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Tack! Signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 (redigerad) I've got some new shits for ya'll! Nu har jag ändrat bakgrunden till Svart, Byt färg på Alla Namnen, Tagit bort The Masters!, Förminskat några characterer och Lagt till Howarang( Xstreem ) Edit: Jävla JPG! Får byta till PNG. Det funkade inte att använda siggen eftersom den är png får byta tillbaks till JPG igen :/ Redigerad 9 september, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 "Ett litet tag" är inte så värst länge. Den är väl till för att tittas på? Har inte påstått att det är länge heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 ... Väldigt ledsen över att behöva säga detta, sluta läs om du inte vill veta mer. Det där var nog bland det fulaste jag sett. Markera inte quoten om du inte är beredd på elak och sågande kritik. Deal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts