Pico Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 YAY! DOMO-KUN! Har lagt till lite i siggen btw. Don Kenny... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 YAY! DOMO-KUN! Har lagt till lite i siggen btw. Don Kenny... Ta så att det ligger ovanpå varandra i ställe för brevid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Äsch, han är sexig där han står. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 glömde, ny sig/ava kunde itne klara mig utan anime tema =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Lika snyggt som vanligt mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Har gjort en sign, men evt ej om jag ska använda den BTW, stavas de Bogieman eller? snygg;) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 glömde, ny sig/ava kunde itne klara mig utan anime tema =P Snygg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Ny sigg, blev ehmm... otroligt missnöjd och ändå använder jag den Antagligen för att jag fått nån FF nojja nu Men snart kommer väll en fin fin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 rätt snygg, snygga färger, men röva att försöka få bort de vita kanterna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 hehe, tack... mjo... Hade inte lust att sitta o plocka bort små gråa o vita pluppar... får ta att uppdatera den kanske, eller så gör jag en helt ny Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) alex detta kanske kan vara något? Redigerad 7 september, 2004 av Gurgel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 mja, det vita är ju borta Varför jag inte tog bort det själv var för att jag inte orkade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Haha det tog 2 sec Aja för att inte spamma ner tråden så säger jag att jag har en ny sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) Ny sig men vet inte vart jag ska lägga upp den Min favorit gubbar i mina favorit spel (alla fick inte plats ) Den är ganska ful men jag ska jobba på den. Edit: Morpheus hmm... vi säger att han finns med i enter the matrix... Redigerad 7 september, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Fixa en ny sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Kungis, skriv in denna adressen i din sigg (mellan img taggarna) så får du den bilden som signatur! http://www.gtasajten.com/forum/uploads/post-24-1094584458.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Kungis, skriv in denna adressen i din sigg (mellan img taggarna) så får du den bilden som signatur! http://www.gtasajten.com/forum/uploads/post-24-1094584458.jpg tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Fixa en ny sig. Får ont i huvet av den. Kanske skulle ändra fokus på texten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 jeallå kanske ska testa å göra nån sigg när ja orkar....nåra tips eller teman? vad har man för mått? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Får ont i huvet av den. Kanske skulle ändra fokus på texten? Då blir den ju inte cool. Det var ju meningen att den skulle vara så. Som du kanske ser har jag även en döskalle som är ett märke för cypress hill den har även ett hampablad i pannan. Så texten passar in på nåt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts