Kalan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Har ny sig, funderar på att byta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Gör det, den är störig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Ny signatur... knappast bättre än min förra dock... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Anledningen är att du använder samma teknik/system... Vidga dina vyer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Anledningen är att du använder samma teknik/system... Vidga dina vyer Problemet är att jag suger så mycket på PS så jag inte kan flytta en bild till höger eller vänster på en yta och jag har inga bra plugins. EDIT: Ny sigg igen, http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/veni_vedi_vici.jpg Redigerad 28 augusti, 2004 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hade tråkigt så jag testade att göra en avatar till CRICE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hade tråkigt så jag testade att göra en avatar till CRICE Grazie, Don xPisc ( ) Jag är dock ganska nöjd som det är just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) ny signatur, bild tagen själv Vore J*VLIGT bussigt av dig om du kunde bygga en "New Beetle" i "LEGO" o ta bild o skicka till mig ! o isf gul som du kanske fattade med tanke på text färgen ! har inget lego o ifall jag skulle ha så skulle jag ändå inte kunna bygga ( :"> ) en fin ! som jag tror att du kan ! Redigerad 29 augusti, 2004 av -=veewee=- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 hade blivit gla' om nån hade velat göra en sig med slipknot bakgrund o på den ska de stå Xstreem... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Vore J*VLIGT bussigt av dig om du kunde bygga en "New Beetle" i "LEGO" o ta bild o skicka till mig ! o isf gul som du kanske fattade med tanke på text färgen ! har inget lego o ifall jag skulle ha så skulle jag ändå inte kunna bygga (:"> ) en fin ! som jag tror att du kan ! hehe, ofta det går bygga runda grejjer i lego palla... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 hade blivit gla' om nån hade velat göra en sig med slipknot bakgrund o på den ska de stå Xstreem... det finns en requesttopic för det.. men ja ska se om ja kan pilla ihop nått Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Gör det, den är störig Den är väl inte störig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Den är väl inte störig Hyfsat... Editation. Den är iallafall ful, haha! Redigerad 29 augusti, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Sluta hacka på mina signaturer! GRR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Sluta hacka på mina signaturer! GRR! Haha! Jag känner mig träffad....hehe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Sluta hacka på mina signaturer! GRR! kass kvalite.. prova .png ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 PROBLEM med uploaden. Jag har laddat upp min första egna sign från paint till upload, men jag kan inte länka bilden till GTAforumet HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Note to Kalan: Det heter "varken"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Note to Kalan: Det heter "varken"... Håll för prickarna da Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Håll för prickarna da omg! den anses vara stötande, ta bort genast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts