skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 den är inte alls ful ju jag är nöjd... Sen undrar man ju alltid vad Volvo har med Lego att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Amagad! Ny signatu... ganska stolt faktiskt, även om den är ganska simpelt gjord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Gubben där ser ut som Adolf den Onde (Hitler, daah) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Gubben där ser ut som Adolf den Onde (Hitler, daah) Jo, jag vet... Det är i alla fall Robert DeNiro i Gudfadern II. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Skribb har rätt, det gör det Snygg! Stilren, mysig, maffiaig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Tack! Kul att få feedback på sitt arbete. Har tänkt på att göra en matchande avatar, men så jobbigt att mixtra med avatarer i 64x64... jaja. Be back at'cha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Du, den majonettdockshållaren med snören (felstavning,m jag vet) Du kan sätta varje bokstav i en tråd o ha som ava Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Du, den majonettdockshållaren med snören (felstavning,m jag vet) Du kan sätta varje bokstav i en tråd o ha som ava Fy fasen vad grym idé! Hur kommer man på sånt? Ska prova genast... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag har gjort Crice nya signatur med sexFisks idé Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag har gjort Crice nya signatur med sexFisks idé Du kanske menar avatar. Och ja, tack för det El Skribbo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Förlåt o högburne Kraja, jag menade avatar SATAN jag höll på att skriva signatur igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 aahh.... crice, kanske kan göra en till dig, som födelsedagspresent... Nej Idag är det min 14års dag, å jag har en... födelsedags sigg... ful, lätt men den visar att jag fyller 14 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/14aridag.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Sen undrar man ju alltid vad Volvo har med Lego att göra? om du tittar lite nogrannare så ser du att det är en 745 jag byggt i lego och tagit bild på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Bara för att inte jag runkar till bilder på Volvokärror behöver du inte klanka på mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 för första gången på länge har jag en sig som inte är baserad på nån anime Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 för första gången på länge har jag en sig som inte är baserad på nån anime Den var snygg.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 för första gången på länge har jag en sig som inte är baserad på nån anime ...men den har ändå nå jämra tecken - haha! Riktigt fin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 för första gången på länge har jag en sig som inte är baserad på nån anime Den innehåller japanska tecken grejsemojs, busted! För övrigt fin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 men jag lyckades på något sätt ladda upp fel bild --;;, den där var bara en jag lekte med, här är den riktiga: http://mikolan.starbase.se/pics/alone.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 men jag lyckades på något sätt ladda upp fel bild --;;, den där var bara en jag lekte med, här är den riktiga: http://mikolan.starbase.se/pics/alone.jpg Wow, mycket snyggare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts