Jump to content

The one and only....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

värdelöst att man bara kan ta bilder från nätet ändå, borde kunna ta direkt från hard driven... kan lätt göra en snygg signaturbild men kan inte lägga upp den... eller?

eh, tänk när din dator är avstängd, ska bilden inte fungera då eller?

nya bilder till signaturen btw ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 3,2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

damn min signatur blev way to big, hur ska jag göra den mindre, eller måste jag göra det i photoshop (isf vilket format är lämpligt för man fortfarande ska se vad bilderna föreställer?)

Ja du måste ändra den i ett bildredigeringsprogram. JPEG, JPG är bra för hyffsad kvalitet och det är ett lätt format.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Härmar Fighter-2004 eller kanske va du som var först.

2. Ganska ful fast dom andra två bilderna e snygga särskilt den sissta  :wub:

Edit: är det bara jag som gillar Tekken här av alla 4500 användare?  :wacko:

hehe mycket kritik där :) Okej jag tar bort gtasajten wiboo, om det stör dig då. Men jag vet inte ens vem människan är som du pratar om!

GTA3 freak

Nej inte jag heller, men jag vill att man skall kunna tyda bilderna med!

Okej grabbar nu är den omgjord va, så vad tycks. Jag tycker den är mycket snyggare nu, la en grönfärg i alla bilder och dom flesta bilderna är på mig. Jag har mixat alla bilderna själv! Den bilden med vargen och det gjorde jag i skolan så allt det har jag gjort!

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket av Tekken spelen gillar du mest och vilken gubbe gillar du mest? :) Jag gillar Tekken Tag Tournament och Jin :wacko:

Du Vet, BF nörden :D skoja

Tekken 3, Jin! Mina favisar!

Nepp jag vet inte vem han är, fast jag är rätt ny här så, har bara haft det i typ 4 månader :wub: Men va tycks om den nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...