vigge Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 värdelöst att man bara kan ta bilder från nätet ändå, borde kunna ta direkt från hard driven... kan lätt göra en snygg signaturbild men kan inte lägga upp den... eller? eh, tänk när din dator är avstängd, ska bilden inte fungera då eller? nya bilder till signaturen btw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 nya bilder till signaturen btw Älska den där lilla sköldpaddan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Älska den där lilla sköldpaddan! jag vet, hon är en riktig [!WARNING - l33t-speak ahead!] pwnare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ny avatar: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/sidney.gif Ska bara ha den på kul kanske tar bort den sen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ny avatar: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/sidney.gif Ska bara ha den på kul kanske tar bort den sen.. Den äger.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Ny avatar: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/sidney.gif Ska bara ha den på kul kanske tar bort den sen.. den funkar inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 den funkar inte! Jo det gör den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Ny sig och ava gjort själv signen iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Ny Sig, Tekken http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Jin_Kazama.jpg Edit: Jag lägger in mina sigs här i mina poster också som ni kanske märkt men det bara för att om man bläddrar igenom tråden ska man kunna se mina gammla Redigerad 24 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 damn min signatur blev way to big, hur ska jag göra den mindre, eller måste jag göra det i photoshop (isf vilket format är lämpligt för man fortfarande ska se vad bilderna föreställer?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ta bort Gta sajten wiboo? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 damn min signatur blev way to big, hur ska jag göra den mindre, eller måste jag göra det i photoshop (isf vilket format är lämpligt för man fortfarande ska se vad bilderna föreställer?) Ja du måste ändra den i ett bildredigeringsprogram. JPEG, JPG är bra för hyffsad kvalitet och det är ett lätt format. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ja du måste ändra den i ett bildredigeringsprogram. JPEG, JPG är bra för hyffsad kvalitet och det är ett lätt format. tack, hur många pixlar vore bäst? KuNg-Fo0d: varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 tack, hur många pixlar vore bäst? KuNg-Fo0d: varför? 500x200 är ju max för forumet så du kan ha den ända upp till de måtten men jag personligen tycker inte att så stora signaturer är snygga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) KuNg-Fo0d: varför? 1. Härmar Fighter-2004 eller kanske va du som var först. 2. Ganska ful fast dom andra två bilderna e snygga särskilt den sissta Edit: är det bara jag som gillar Tekken här av alla 4500 användare? Redigerad 24 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) 1. Härmar Fighter-2004 eller kanske va du som var först. 2. Ganska ful fast dom andra två bilderna e snygga särskilt den sissta Edit: är det bara jag som gillar Tekken här av alla 4500 användare? hehe mycket kritik där Okej jag tar bort gtasajten wiboo, om det stör dig då. Men jag vet inte ens vem människan är som du pratar om! GTA3 freak Nej inte jag heller, men jag vill att man skall kunna tyda bilderna med! Okej grabbar nu är den omgjord va, så vad tycks. Jag tycker den är mycket snyggare nu, la en grönfärg i alla bilder och dom flesta bilderna är på mig. Jag har mixat alla bilderna själv! Den bilden med vargen och det gjorde jag i skolan så allt det har jag gjort! Redigerad 24 augusti, 2004 av WiboO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 1. Härmar Fighter-2004 eller kanske va du som var först. 2. Ganska ful fast dom andra två bilderna e snygga särskilt den sissta Edit: är det bara jag som gillar Tekken här av alla 4500 användare? jag gillar tekken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) jag gillar tekken Vilket av Tekken spelen gillar du mest och vilken gubbe gillar du mest? Jag gillar Tekken Tag Tournament och Jin Men jag vet inte ens vem människan är som du pratar om! Du Vet, BF nörden skoja Redigerad 24 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Vilket av Tekken spelen gillar du mest och vilken gubbe gillar du mest? Jag gillar Tekken Tag Tournament och Jin Du Vet, BF nörden skoja Tekken 3, Jin! Mina favisar! Nepp jag vet inte vem han är, fast jag är rätt ny här så, har bara haft det i typ 4 månader Men va tycks om den nu då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ny sig http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/freeksign.jpg men ja vet inte om ja ska använda den.... komentarer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts