Curly Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ny signatur, fin är den inte, men är trött på att bara ha text Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Min nya sign Gjord i paint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Min nya sign Gjord i paint För mörk för att vara Kariya! Haha, känns inte du... Men fin var den, ett plus för Paint (gammal Paint användare du vet, förkärlek för allt gammalt...)! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 För mörk för att vara Kariya! Haha, känns inte du... Men fin var den, ett plus för Paint (gammal Paint användare du vet, förkärlek för allt gammalt...)! För mrök Jag gillar rött och svart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 För mrök Jag gillar rött och svart Haha, men Kariya (för mig! Haha) är rött och glatt! Lite väl mycket svart...haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Har gjort en ny signatur, blev rätt nöjd (:!!! Redigerad 19 augusti, 2004 av Kalan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) För mörk för att vara Kariya! Haha, känns inte du... Håller med på den punkten, it's not him! (:!!! *yO* Jag har en ny avatar, synd att avatarerna inte kan vara större än 64 Px.. (:!!! Redigerad 19 augusti, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 För mrök Jag gillar rött och svart (:!!! Men kariya då.. Var den där snyggare än den jag gjorde åt dig? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 ny sig http://tekman.mine.nu/kr4x.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men kariya då.. Var den där snyggare än den jag gjorde åt dig? (:!!! Jo den var snygg Men vad menar ni med mörk? menar ni att det var svart sign (alltså mycket mörk färg) eller menade ni att ni inte tror jag kollar på skräckisar I don't get it (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jo den var snygg (:!!! Men vad menar ni med mörk? menar ni att det var svart sign (alltså mycket mörk färg) eller menade ni att ni inte tror jag kollar på skräckisar I don't get it (:!!! Jag förknippar bara inte dig med mörka färger, utan ljusa och framförallt rött!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag förknippar bara inte dig med mörka färger, utan ljusa och framförallt rött!! okej, Jag använder mycket rött, men jag använder mycket svart med, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 okej, Jag använder mycket rött, men jag använder mycket svart med, eller? Haha, jo... Nu när denna disskusion om dig och svart blivit rätt lång och tjatig så har jag nu börjat förknippa dig med svart! Så har kvar den du... Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 förknippar Kariya mest med svart/rött. jämt gjort det för hans avatar är hunden svart och texten röd (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Ser att det blir mer å mer rörliga signaturen... vilket jag tycker är så jäkla drygt att det inte är sant... (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Kalan har en extremt störande signatur som gör ont i mina ögon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Kalan har en extremt störande signatur som gör ont i mina ögon! Håller faktist med.. Jobbig som fan att titta på den (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Okej, jag byter EDIT: Done & Done Redigerad 19 augusti, 2004 av Kalan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Krax: Snygg men byt ut 4'an mot A, kan nästan inte se att det ska föreställa ett A äns om det ska det villsäga.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Krax: Snygg men byt ut 4'an mot A, kan nästan inte se att det ska föreställa ett A äns om det ska det villsäga.. det ska vara ett A något fult nörd språk "h3js4n!" typ.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts