KalleR Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) men jag tycker att den är bra. om alla följer ditt exempel kommer alla sigs var lika stora som denna: _ I_I nää så litet blir det inte om tar 50%, och varför ska alla följa mitt exempel för? bara dom som har onödigt stora bilder (ta åt dig) och hur skulle alla kunna bli lika små när dom är olika stora från början? Redigerad 10 augusti, 2004 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Snygg Sig Bobb0!! EDIT: Det är väl för att dom är från samma skitspel. Ja warcraft 3 suger värkligen... Redigerad 10 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) nää så litet blir det inte om tar 50%, och varför ska alla följa mitt exempel för? bara dom som har onödigt stora bilder (ta åt dig) och hur skulle alla kunna bli lika små när dom är olika stora från början? du behöver inte vara på så dåligt humör. de flesta mods är ju jämt så otrevliga och på dåligt humör. och ja, jag ska byta signatur snart EDIT: gjort en ny signatur nu. den är INTE stor den här gången EDIT2: tog en sån där gubbe istället Redigerad 10 augusti, 2004 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 du behöver inte vara på så dåligt humör. de flesta mods är ju jämt så otrevliga och på dåligt humör. och ja, jag ska byta signatur snart EDIT: gjort en ny signatur nu. den är INTE stor den här gången EDIT2: tog en sån där gubbe istället jag är inte på sämre humör än va du är... bara realistisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Den liknar Evi0l's Dethär är EvilOL's : Dethär är Min: ser du skillnaden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 tack tack.. jo den kanske var lite hög men den får ju inte vara för låg heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Dethär är EvilOL's : Dethär är Min: ser du skillnaden? Tycker de är ganska lika.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ny sig nu igen.. lite ljusare och mindre! så klaga inte på att den är för stor nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Tycker de är ganska lika.. Äh vadå, en är en Death Knight och den andra är en Witch Doctor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ny sig nu igen.. lite ljusare och mindre! så klaga inte på att den är för stor nu mycke snyggare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Äh vadå, en är en Death Knight och den andra är en Witch Doctor Nämen inte så, jag menar stilen på dem, inte själva figurerna.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 tack kalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) ny ava Redigerad 12 augusti, 2004 av Krax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ny ava klassiker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ny ava Hehe, skojig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ny ava Hoho.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ny ava Gangsta War?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) ny ava Sköön ju.. Redigerad 13 augusti, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Bästa gammla godingen krax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ny sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts