okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Båda dessa senaste sigs var lite VÄL enkelt gjorda "so fresh so clean!"...haha! Stilrent och enkelt, paint i mitt hjärta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 funderar på att göra en ny signatur med Michael Myers. han är coolare än Jason nu när man sett några HalloweeN filmer BTW, varför blir inte den här topcen pinnad för? EDIT: gjort klart min HalloweeN signatur nu. vart lite små nöjd faktist EDIT2: såg att den blev lite gigantisk. aja, ni får säga om ni tycker den är big eller inte orkar inte byta nu. uploada och skit. gör det senare aldeles förstor!!! läs reglerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) humm.. så... min avatar är kopplad till min webcam.. så varje gång man uppdaterar sidan så är de en ny bild.. så nu vet man om jag sitter vid datorn eller ej.. edit: om nån undrar så kan man även kolla på www.brobex.com/misc/web/ Redigerad 8 augusti, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Coolt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ny sig e du medlem på Gangstawar du me?=? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 e du medlem på Gangstawar du me?=? jag e också medlem där ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ny ava som är gjord i Animation Shop 3 och ny sig också http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/KuNg-Fo0d3.JPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ny signatur..inte för jag har gjort den men jag använder den.. Det är en Troll Witch Doctor från Warcraft 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ny signatur..inte för jag har gjort den men jag använder den.. Det är en Troll Witch Doctor från Warcraft 3 Den liknar Evi0l's Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ny signatur (Japp, det är Jango igen) Inte jättenöjd, speciellt inte med Typsnittet, tog Episode 1-typsnittet, hittade inget bättre.. Vet någon något bättre typsnitt som skulle passa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Ny sig igen hahahaha jag gör sigs när jag har tråkigt http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Monterbuk.gif Redigerad 10 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kan nån skriva me ganska snygg text "Ylex" där i vita rutan? å storlek å det ska helst vara 250x250 size .jpg, .gif, .png Format Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) kan nån skriva me ganska snygg text "Ylex" där i vita rutan? å storlek å det ska helst vara 250x250 size .jpg, .gif, .png Format detta är inte en request topic! väntal ite så ska ja prova edit Redigerad 10 augusti, 2004 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 detta är inte en request topic! väntal ite så ska ja prova edit A just ja hehe, sorry.. blandade ihop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Den liknar Evi0l's Det är väl för att dom är från samma skitspel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det är väl för att dom är från samma skitspel. You said it.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ny sign http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/bobb0sign.jpg jag gillar den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 najs.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ny sign http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...0/bobb0sign.jpg jag gillar den snygg, men halva storleken hade räckt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 snygg, men halva storleken hade räckt men jag tycker att den är bra. om alla följer ditt exempel kommer alla sigs var lika stora som denna: _ I_I Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts