Mr.GTA Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vad tycker ni om min nya Avatar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vad tycker ni om min nya Avatar! Är det du eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Är det du eller? hahaha nä det är Ronny i Ronny & Ragge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Kan nån skicka sån där text stil som typ San andreas text stil? eller VC? eller nån rent av snygg EDIT: Min sign funkar ju inte, testat på alla olika sätt (alltså göra mellanrum vid kommandon å det. Redigerad 5 augusti, 2004 av Buffus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Såhär ska det vara: [img=adress] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Bytte signatur till en gammal, den andra kändes lite vinter.. Och så orkade jag inte starta Photoshop för att göra en ny.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Såhär ska det vara: [img=adress] Pico Jag vet, men det var nå fel på adressen (?) för det blev den där jobbiga vita rutan me rött kryss.. sen testade jag å byta lite i koden. å det funka ju inte.. sen orkade jag inte men nu funkar det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 min nya äger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 min nya äger! Din nya..vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 http://www.freewebs.com/jedvinstam/signatureelleravatar.JPG hittade en gammal text-font o gjorde en signatur vad heter fonten ? P.S. snygg sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 vad heter fonten ? P.S. snygg sig det där ser ut som fonten från Wipeout-serien Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 det där ser ut som fonten från Wipeout-serien ok, men jag hittade en "digital" föreställande font som e snyggare(tke jag iaf...) som heter Radioland ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Den där signaturen är väll för stor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Den där signaturen är väll för stor? Jupp Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 fonten på min gamla sig heter Endless Showroom... nu har ja ny(nya?) nignatur(er?) och ny(nya?) avatar(er?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ny sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) funderar på att göra en ny signatur med Michael Myers. han är coolare än Jason nu när man sett några HalloweeN filmer BTW, varför blir inte den här topcen pinnad för? EDIT: gjort klart min HalloweeN signatur nu. vart lite små nöjd faktist EDIT2: såg att den blev lite gigantisk. aja, ni får säga om ni tycker den är big eller inte orkar inte byta nu. uploada och skit. gör det senare Redigerad 8 augusti, 2004 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) ? ? say what?!! ! ? Editation. Byte Redigerad 8 augusti, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Båda dessa senaste sigs var lite VÄL enkelt gjorda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Han är coolare än Jason nu när man sett några HalloweeN filmer självklart btw, gjorde en men Myers för ett tag sen... är osäker på om jag har laddat upp dne här tidigare dessvärre så blev jag inte nöjd... ska göra en bättre snart... Redigerad 8 augusti, 2004 av Kalan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts