vigge Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Vaddå du? --- Förresten så hade du ej samma ava, men det va polisbil iaf lite svårt att komma på vem du snackar med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) hmm... tur att du har samma avatar copstar!! (: (Min 575:e post!) Vigge, det står tom att ja menar copstar...? EDIT: quotade fel inlägg... Redigerad 29 juli, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Ny sig, hoppas på fler besökare på 3DD Kommentera gärna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Ny signatur...igen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Thompson_sign4.jpg och Redigerad 29 juli, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ny signatur.. lite sådär flashig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Ny signatur.. lite sådär flashig! Grym! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Ny signatur.. lite sådär flashig! Ta inte illa upp men, du ser förlamad ut Redigerad 30 juli, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 håller med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) :'( Det där leder till att jag måste byta!! Iofs gjorde jag till mig.. men! Redigerad 30 juli, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ny signatur på signaturen: snubben med gröna ögon är Arthas när han blivit death knight. snubben med hjälmen är oxo Arthas fast när han har befriat Lich king (The frozen throne) och den lilla i hörnet är en bild på arthas i spelet (ikon) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/ft.png e iallfall as nöjd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Okeeej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Ny Ava. Mr. Oizo han e skön Edit: Jag har ny Sig, Jag slängde bara ihop något för jag tyckte min gammla va så ful Edit 2: Jag märkte att det visst blev lite hemulen style med graffiti text och såna kanter. LoLz Redigerad 31 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Mr. Oizo han e skön Edit: Jag har ny Sig, Jag slängde bara ihop något för jag tyckte min gammla va så ful Edit 2: Jag märkte att det visst blev lite hemulen style med graffiti text och såna kanter. LoLz §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Mr. Oizo han e skön Edit: Jag har ny Sig, Jag slängde bara ihop något för jag tyckte min gammla va så ful Edit 2: Jag märkte att det visst blev lite hemulen style med graffiti text och såna kanter. LoLz vad heter fontsen du använde ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 vad heter fontsen du använde ? Crazy Writerz tror jag. Det väll nå skit jag har laddat ner från någon sån där free fonts sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 http://www.freewebs.com/jedvinstam/signatureelleravatar.JPG hittade en gammal text-font o gjorde en signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) ny signatur! ja har gjort den själv! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/bobbosign.gif Redigerad 1 augusti, 2004 av bobb0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 snygg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ny Avatar / Signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 grymma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts