Dusse Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Ny sommar avtar och signatur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 wow! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Äh, tar tillbaka den gamla luvan (kunde iofs inte göra en annan hatt ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Nej, det ser fel ut med tomteluva på sommaren. Kanske någon annan på forumet kan göra en fin hatt till den? Lägg upp den och fråga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 OMG..! har suttit i nån timme eller två nu och pillat ihop en signatur i paint! Får faktist säga att jag är mer nöjd med denna än med min avatar..! Sjukt snygg..! ffs, MS paint pixeling aeger ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Nej, det ser fel ut med tomteluva på sommaren. Kanske någon annan på forumet kan göra en fin hatt till den? Lägg upp den och fråga! Jo http://www.gamemappers.com/jackass_skull.jpg Nån som kan göra nån passande huvudbonad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Varsågooo! En basker... Välj vilken du vill ha. 1. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/avatar2.jpg 2. Redigerad 8 juli, 2004 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Tycker ni det är jobbigt att jag har en rörlig avatar? jag ska ha wc3-tema men jag kanske ska ha stillbilder istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Tycker ni det är jobbigt att jag har en rörlig avatar? Nope, inte ett dugg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Tycker ni det är jobbigt att jag har en rörlig avatar? jag ska ha wc3-tema men jag kanske ska ha stillbilder istället. Nej! tycker att det är mer irriterande med stillbilder som skiftar VÄLDIGT snabbt.. (ca var 1sek) men det är ok om dom skiftar kanske var 10sek... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Varsågooo! En basker... Tackar, passar lite bättre än luvan nu på sommarn *edit ska kanske testa fixa lite imorrn/idag Redigerad 8 juli, 2004 av BigBear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ny avatar+signatur ska försöka ha dom rätt länge nu varför kan man bara ha 64x64?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ny avatar+signatur ska försöka ha dom rätt länge nu varför kan man bara ha 64x64?! därför att större avatarer anses vara för stora 64x64 är perfekt, 80x80 skulle ju iofs kunna vara tillåtet, men inte mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 SNYGG BOOBo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ´tackar... ja tycker det ska vara 80x80.. har det inte varit så innan?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Tycker ni det är jobbigt att jag har en rörlig avatar? jag ska ha wc3-tema men jag kanske ska ha stillbilder istället. Vart får du de där bilderna ifrån? Sorry för off-topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Vart får du de där bilderna ifrån? Sorry för off-topic... det där är väl inte offtopic i denna topic. eller? ' förresten vad tycker ni om min signatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ny signatur.. Står Add3 på Skylten.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hehe... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gjorde en sig själv lite snabbt, men nöjd http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/xws.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts