GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jävligt snygg faktiskt! Ny signatur.. måste ha den ett tag för att hejja lite på Portugal i EM.. Tvungen att ta en spelare som ser ut som en bög? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Min då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Tvungen att ta en spelare som ser ut som en bög? Det är ju Cristiano Ronaldo!! Kungen av Portugals lag!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Det är ju Cristiano Ronaldo!! Kungen av Portugals lag!!! Min äger erkänn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) OMG..! har suttit i nån timme eller två nu och pillat ihop en signatur i paint! Får faktist säga att jag är mer nöjd med denna än med min avatar..! Sjukt snygg..! Redigerad 2 juli, 2004 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 OMG..! har suttit i nån timme eller två nu och pillat ihop en signatur i paint! Får faktist säga att jag är mer nöjd med denna än med min avatar..! Sjukt snygg..! eh.. i paint?? Jävligt snygg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ny signatur. Det är från Austin Powers Goldmember. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Tänkte skaffa en avatar som har ett lite mer aktuellt tema Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Tänkte skaffa en avatar som har ett lite mer aktuellt tema Snygg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Tänkte skaffa en avatar som har ett lite mer aktuellt tema Lite lik min förra signatur (växlar bild var 20:e sek) Redigerad 7 juli, 2004 av BigBear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) Snygg BB! EDIT Du borde ta bort din Jul ávatar och ha den gamla. Redigerad 7 juli, 2004 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Snygg BB! EDIT Du borde ta bort din Jul ávatar och ha den gamla. Jo, har tänkt att ändra till den gamla i 7 månader men de har aldrig blivit av Nu så, the old one is back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Nice Visa, BB: Nu ser den skallig ut.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 fräshar upp med en avatar jag gjorde snabbt i PS.. <---- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 BB: Nu ser den skallig ut.. Jo, tycker de ser j*vligt konstigt ut. Hade ju vant mig vid den röda färgen på huvve Får väl byta tillbaka sen när de börjar närma sig jul, typ oktober.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jo, tycker de ser j*vligt konstigt ut. Hade ju vant mig vid den röda färgen på huvve Får väl byta tillbaka sen när de börjar närma sig jul, typ oktober.. På med mössan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 På med mössan! ja lyssna på Panimala.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 På med mössan! Nee, nu é de sommar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Nee, nu é de sommar gör en ny mössa till den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 röd sommar mössa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts