Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ska jag ha den här eller den jag har nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 den var snygg, men texten borde du göra "synligare" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ska jag ha den här eller den jag har nu? eh den kanske var hur snygg som hällst!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Snygg, men som Marquis säger; Gör Texten synligare :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag har bara 58% Opecity. Föresten tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) hur är det man läger in en avatar har inte hittat någon än och var kan man hitta grymma bilder Redigerad 1 juli, 2004 av heat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 hur är det man läger in en avatar har inte hittat någon än och var kan man hitta grymma bilder Gör en egen för de blir alltid snyggast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Har gjort en avatar i paint.. jävligt nöjd faktist! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Fixade en uppdatering.. Vilken ska jag använda? Redigerad 1 juli, 2004 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Fixade en uppdatering.. Vilken ska jag använda? Ta den som du har nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 hur är det man läger in sin avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 hur är det man läger in sin avatar? My controls o sen typ avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 jag vet men jag förstår ändå inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 My Controls > Edit Avatar Settings > Enter a URL to an online avatar image Bara skriva in adressen till bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hell, den nya. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) ska jag skriva vad filen hetter när jag skriver filens namn så kommer en error skylt fram Redigerad 1 juli, 2004 av heat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Du ska ladda upp filen på nån sida, sen kopierar du adressen och klistrar in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Nya avataren är nu i användning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 lyckades! hitta bilden på postal2s hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Har gjort en avatar i paint.. jävligt nöjd faktist! Jävligt snygg faktiskt! Ny signatur.. måste ha den ett tag för att hejja lite på Portugal i EM.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts