Everest Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) SA-sigs börjar bli lite ute, måste fixa ny snart, kanske tar en gammal.. edit: Tog en gammal.. Redigerad 26 juni, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) Inte för att vara taskig eller nåt Everest men din signatur är jag jävligt less på, gillade din förra förut. ( Oj, du bytte snabbt. Menade din SA-signatur ) Redigerad 26 juni, 2004 av epix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Inte för att vara taskig eller nåt Everest men din signatur är jag jävligt less på, gillade din förra förut. ( Oj, du bytte snabbt. Menade din SA-signatur ) Less på SA-signaturen eller den som jag har nu..? Jag blev lite trött på SA-signaturer överhuvudtaget, men om jag får nån idé hur den ska se ut, så gör jag en ny, vet inte riktigt hur min nya ska se ut, men jag knåpar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 så där ny sig..blev ganska nöjd med den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ny signatur! inte allt för vacker men funkar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Har också en ny signatur I väntan på att spelet kommer imorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Har också en ny signatur I väntan på att spelet kommer imorn. Vill bara påpeka att den är för stor Ska nog göra en ny signatur imorgon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jääklar vad dålig kvalle min var så jag nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 funderar på att byta min avtar till en ny. men det känns svårt att skiljas från sin kära avtar :'( haft den genom hela forum karriären ( ) dena tänkte jag byata till: mini_P.bmp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 NONONO! You keep the old one! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 funderar på att byta min avtar till en ny. men det känns svårt att skiljas från sin kära avtar :'( haft den genom hela forum karriären ( ) dena tänkte jag byata till: Nej du ska ha den gamla! Annars känner jag inte igen dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Nej du ska ha den gamla! Annars känner jag inte igen dig Håller med.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Ny signatur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag byter aldrig avatar, eller a kariya smile men jag byter nog sen SA sign Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Säg bara till om jag ska göra en åt dig!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Säg bara till om jag ska göra en åt dig!! åt mig om jag någon gång skulle ändra skulle jag vela han call of duty sign, en liten skulle jag då velat ha EDIT: ja jag var bara tvungen och säga tack, fan gick inte att skicka en post utan att säga tack, tack add3 Redigerad 30 juni, 2004 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag har haft min Signature länge kan nån ge mig en idé hur min nya ska se ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 hi-tech, blå-silver? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Gillar min sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Gillar min sig Den var bättre förut när bilden låg nära "orginalet". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts