epix Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Vad är felet med den då? En gubbe som heter Adolf Hitler som sitter brevid en söt hund. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Har bytt , inte för FerkurZ kritik utan den är för stor... Ny, nu när det är 60-års jubileum (jag vet, förjävligt dumt sätt att säga det på) sedan d-dagen va. Håller med epix, jävligt gullig hund, det var därför jag tog den, signaturen alltså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ny avatar, svårt att bestämma mig, men det fick bli Jango Fett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 för mig med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 för mig med! Blir snart trend ju.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ny avatar :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ny signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ny signatur Sexig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ny signatur Lite stor men fin! Jag tror att jag ska göra en ny (detta säger jag med ett lömskt leende samtidigt som jag öppnar paint...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 ...och nu är både avataren och signaturen uppdaterad. Visst, lite smaklös, ynklig, självföraktad...men ändå så..snäll, mjuk och ärlig... PS: Jag postade dubbelpost enbart för att få mer postade inlägg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 (redigerad) Nu vet ja inte riktigt hur ja ska göra med mitt liv...antigen tar jag den här signatur eller Hl signaturen..v.a tycker ni ? *EDIt* då kör vi för det som Everest säger Redigerad 7 juni, 2004 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Den som du har tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Ny signatur inför min v3.0 'Fatal fury' hemsida * www.xpisc.se * \ Ny avatar, tyvärr för liten... bäst med 90x93 px Besök gärna mitt 'fatal fury' forum här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 uppdatering på sugnaturen =P Fortfarande Mr. Alucard segnälkab tenman säl <---- reversed Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Blir snart trend ju.. Jag hokkar på! Fast varför i hela friden tar ni jango Fett? Boba Fett är ju den ultimata, orginella, ursprungliga prisjägaren. Visst, Jango är fadern, äldre, men egentligen så var ju Boba först...respekt! Såå, det blir Boba med en fin liten blomma (fråga mig inte varför, tyckte väll att den såg lite väl grym (grym som i cruel, inte böjd i dubbeltydig mening) ut...nej jag är inte hippie). Redigerad 8 juni, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Tänkte ta Boba, men Jango är ballare.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Okka, jag som gillade din förra sigg... Jango verkar ju coolare med dom bättre funktionerna han hade innan bobba... Konstigt nog kan den som levde generationen innan(jango) ha modernare grejjs än den som levde generationen efter (bobba) ha mindre modernare grunka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Okka, jag som gillade din förra sigg... Jango verkar ju coolare med dom bättre funktionerna han hade innan bobba... Konstigt nog kan den som levde generationen innan(jango) ha modernare grejjs än den som levde generationen efter (bobba) ha mindre modernare grunka Jodo Kast äger både Boba och Jango.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Fan vad svårt det ska vara att få till bra Michael Myers avatar då. Aja här är iaf en som jag tyckte var ganska cool! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Fan vad svårt det ska vara att få till bra Michael Myers avatar då. Aja här är iaf en som jag tyckte var ganska cool! Påminner mig om Alfred E Neumann ;S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts