KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 740 är mycket snyggare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 har du en sånn eller? 240 e mycket härligare att köra ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 har du en sånn eller? 240 e mycket härligare att köra ! näpp men jag funderar på att skaffa... De är ju ganska billiga.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 vad tyckls om min nya sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 (redigerad) vad tyckls om min nya sig? hmm, lite väl, ehh, vad ska man säga? Inte snygg iaf... Redigerad 3 februari, 2003 av Gta_fan1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 vad tyckls om min nya sig? Ful! Och kränkande! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 taskig du e Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 taskig du e Jo den är okej om du tar bort texten "Söt men CP" för det är en kränkande text. Skriv något annat i stället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Jo den är okej om du tar bort texten "Söt men CP" för det är en kränkande text. Skriv något annat i stället. typ söt men mobbig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 nu har jag uppdaterat min singnatur igen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 nu har jag uppdaterat min singnatur igen... Ganska cool! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 synd att den inte fick va längre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 vad tycker ni om min signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 vad tycker ni om min signatur Gansak cool den med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 (redigerad) vad tycks om min nya sig? Redigerad 8 februari, 2003 av Kloak_råttan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 näpp men jag funderar på att skaffa... De är ju ganska billiga.. eeehhh.. men du e väll bara 16 eller 17?? jag ska inte säga nått för jag e bara 14 så... men men 240 ROCKAR!!!!!! vi hade en 740 förut en -88 men vi kunde bara köra med den i 1½ år innan den pajade :'( den hoppade och skuttade, ryckte och så, men volvo kunde inte hitta nått fel på den.. så vi fick en ny volvo 240 som det aldrig har varit något fel på.. men jag tycker att 740 och 240 e lika grymma!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 vad tycks om min nya sig? allå vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 allå vad tycks? Skitful!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 snygg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Skitful!!! tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts